رهبر ایران: مذاکره نکردن، یکی از راههای جلوگیری از نفوذ آمریکا است

© AP Photo / Office of the Iranian Supreme Leader via APرهبر ایران: مذاکره نکردن، یکی از راههای جلوگیری از نفوذ آمریکا است
رهبر ایران: مذاکره نکردن، یکی از راههای جلوگیری از نفوذ آمریکا است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سید علی خامنه ای، رهبر ایران، در دیدار با دانش آموزان، عدم مذاکره با آمریکا را از راههای بستن راه نفوذ این کشور اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، رهبر و بالاترین مقام تصمیم گیرنده در ایران، سید علی خامنه ای، در آستانه روز 13 آبان، سالروز گروگان گیری در سفارت آمریکا که روز دانش اموز نام گذاری شده است، با هزاران دانش آموز دیدار کرد.

وی طی صحبت های خود تاکید کرد: " آمریکا همیشه با ملت ایران دشمنی کرده، حتی در رژیم طاغوت قبل از انقلاب (سلسله پهلوی) هم که یک دولت ملی را در سال 1332 ساقط کرد. البته آن دولت هم تقصیر داشت که به آمریکا اعتماد کرده بود، بعد از انقلاب هم که تا امروز همه‌اش تحریم و تهدید و بدگویی و مشکل ‌تراشی و نفوذ بوده."

وی افرود: " بعضی‌ها تاریخ را تحریف می‌کنند که " شروع اختلافات از تسخیر لانه‌ی جاسوسی بوده "؛ این تحریف تاریخ است. اختلاف بین ملت ایران با دولت آمریکا از 28 مرداد و قبل آن بود."

ایران و آمریکا به سمت جنگ می روند یا مذاکره - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
ایران و آمریکا به سمت جنگ می روند یا مذاکره

رهبر ایران با اشاره به بحث مذاکره با آمریکا گفت: " یکی از راه‌های بستن راه نفوذ آمریکا، منع مذاکره است. این البته برای آمریکا خیلی سخت است. آمریکای مستکبر که منت میگذارد تا با سران بقیه‌ی کشورها بنشیند و حرف بزند، سالها است که اصرار میکند با سران جمهوری اسلامی مذاکره کند و جمهوری اسلامی امتناع میکند. این معنایش این است که ملت و حکومتی در دنیا هست که زیر بار قدرت طاغوتی و دیکتاتوری آمریکا نمیرود."

وی همچنین تاکید کرد : " بعضی خیال می‌کنند که مذاکره مشکلات کشور را حل میکند. این اشتباه بزرگی است؛ صددرصد اشتباه است. طرف مقابل، قبول مذاکره از سوی ایران را به معنای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی میداند و میخواهد بگوید " توانستیم ایران را به زانو دربیاوریم " و میخواهد اثبات کند که سیاست فشار حداکثری درست بوده و بعد هم هیچ امتیازی نخواهد داد."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала