واکنش رئیس بانک مرکزی ایران به تحریم‌های جدید آمریکا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش رئیس بانک مرکزی ایران به تحریم‌های جدید آمریکا
واکنش رئیس بانک مرکزی ایران به تحریم‌های جدید آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عبدالناصر همتی به تحریم‌های جدید آمریکا در ادامه اعمال فشار حداکثری به ایران واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی ایران در واکنش به تحریم‌های جدید ایالات متحده آمریکا علیه کشورش اعلام کرد: اقتصاد ایران مسیر تجارت در شرایط تحریمی و رشد صادرات نفتی و غیرنفتی را طی ‌می‌کند.

همتی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: اخبار تحریم های جدید در ادامه فشار حداکثری در دو روز گذشته: برایان هوک: صادرات نفت ایران به 120 هزار بشکه در روز رسیده! آمریکا تحریم های جدیدی در مورد واردات و صادرات برخی لوازم و مصالح ساخت و ساز وضع کرد! آمریکا با همراهی شش کشور منطقه 25 شخصی خقیقی و حقوقی را تحت تحریم قرار داد!

رئیس کل بانک مرکزی ایران در ادامه می‌نویسد: هر سه گزاره قبلا نیز تحت عناوین مختلف عنوان شده بود. اگر گزاره اول درست بود شاید میشد به اثر بخشی دو گزاره دیگر اعتنا کرد. اقتصاد ایران مسیر تجارت در شرایط تحریمی و رشد صادرات نفتی و غیرنفتی را طی ‌می کند.

View this post on Instagram

A post shared by عبدالناصر همتی (@abdolnaser_hemmati) on

گفتنی است برایان هوک، نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران روز چهارشنبه اعلام کرد؛ آمریکا تا زمانی که ایران برای امضاء تفاهم نامه جدیدی در خصوص برنامه اتمی این کشور موافقت نکند، تحریم های خود را علیه این کشور ادامه خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала