قدردانی سفیر ایران در روسیه از مقامات روسیه به خاطر تسلیت در رابطه با درگذشت دخترش

© Sputnik / Vladimir Trephilov /  مراجعه به بانک تصاویر قدردانی سفیر ایران در روسیه از اسپوتنیک به خاطر تسلیت در رابطه با درگذشت دخترش
قدردانی سفیر ایران در روسیه از اسپوتنیک به خاطر تسلیت در رابطه با درگذشت دخترش - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه سفیر ایران از مقامات و شهروندان روسیه به خاطر تسلیت و همدردی در ماجرای درگذشت دخترش تشکر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه سفیر ایران از مقامات و شهروندان روسیه به خاطر تسلیت و همدردی در ماجرای درگذشت دخترش تشکر کرد.

سفارت ایران در روسیه در صفحه رسمی خود نوشت: مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه از شهروندان و مقامات روسیه به خاطر تسلیت و همدردی در رابطه با درگذشت وی، قدرانی می کند. وی همچنین از وزارت امور خارجه روسیه، خبرگزاری اسپوتنیک، ریانووستی، تاس و اینترفاکس تشکر کرد.

مهدی سنایی، سفیر ایران در روسیه در متنی نوشت: "همکاران و دوستان گرامی. از همه کسانی که در این روزهای دشوار در غم و اندوه ما شریک بودند، از صمیم قلب قدرانی و تشکر می کنم، از آنهایی که حمایت معنوی از ما داشتند، همه کسانی که نامه ها و تسلیت ارسال کردند، هر یک از شما با همدلی به ما کمک کرد تا در این لحظات دشوار روحیه و استقامت خود را تقویت کنیم. من برای کسانی که همراه و در کنار نزدیکانم عزادار بودند، دعای خیر دارم."

​شایان ذکر است که عارفه سنایی، فرزند مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه روز سه شنبه 22 اکتبر در اثر سکته مغزی در مسکو درگذشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала