پلیس ایران دو میلیون دلار تقلبی کشف کرد

CC0 / / پلیس ایران دو میلیون دلار تقلبی کشف کرد
پلیس ایران دو میلیون دلار تقلبی کشف کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر از کشف و ضبط 20 هزار عدد 100 دلاری تقلبی داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری پلیس ایران، سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی دلارهای تقلبی تولید و قصد توزیع آن‌ها را دارند، اظهار کرد: یک گروه مجرب از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی اصفهان در این خصوص وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: تیمی از کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم در یک عملیات غافلگیرانه به محل موردنظر اعزام شدند و در بازرسی 20 هزار عدد 100 دلاری تقلبی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه اقدام به موقع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس اصفهان از ورود این دلارها به بازار و اختلال در سیستم اقتصادی کشور پیشگیری کرد، بیان داشت: در این عملیات 3 مفسد اقتصادی نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند. نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمند پلیس امنیت اقتصادی را راه‌اندازی کرده که این پلیس با تمام توان از وقوع جرائم اقتصادی پیشگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع موضوع‌های مشکوک می‌تواند نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم داشته باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала