سالم‌سازی در دستگاه‌های اجرایی ایران ممکن است؟

© Sputnik / Arina Topolevaسالم‌سازی در دستگاه‌های اجرایی ایران ممکن است؟
سالم‌سازی در دستگاه‌های اجرایی ایران ممکن است؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بستر حل مشکلات دستگاه‌ها و نظام اداری و بازنشستگان همین لایحه مدیریت خدمات کشوری است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «تسنیم»،عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ایران اعلام نمود که اگر دولت بخواهد این لایحه را پس بگیرد به معنی مخالفت با سالم سازی دستگاه اجرایی و مبارزه با تبعیض و بی عدالتی بین نیروهای انسانی در دستگاه‌های اداری است.

وی در این باره گفت:«تقاضای استرداد لایحه مذکور از سوی دولت توهین به بازنشستگان، نیرو‌های انسانی، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس است.بستر حل مشکلات دستگاه‌ها و نظام اداری و بازنشستگان همین لایحه مدیریت خدمات کشوری است که دولت بعد از چندین ماه تصمیم گرفته که آن را پس بگیرد.

حراست وزارت آموزش و پرورش با وزارت نفت چه تفاوتی دارد؟ دکترای وزارت آموزش و پرورش با وزارت علوم چه تفاوتی می‌کند؟ چرا این میزان تبعیض و بی‌عدالتی وجود دارد.قانون مدیریت خدمات کشوری یک جراحی بزرگ در در نظام اداری است اگر دولت بخواهد این لایحه را پس بگیرد به معنی مخالفت با سالم‌سازی دستگاه‌های اجرایی و مبارزه با تبعیض و‌ بی‌عدالتی بین نیروهای انسانی در دستگاه‌های اداری است.

لازم است تا موضوع استرداد این لایحه در هیئت رئیسه مجلس بررسی شود و امیدواریم با تصمیم هیئت رئیسه، این لایحه ادامه روند قانونی برای تبدیل‌شدن به قانون دائمی را طی کند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала