سلامی: دشمن را در زمین و آسمان ذلیل کرده ایم

© Photo / IRNAسلامی: دشمن را در زمین و آسمان ذلیل کرده ایم
سلامی: دشمن را در زمین و آسمان ذلیل کرده ایم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه ایران طی سخنانی اعلام کرد که دشمنان را در زمین و آسمان ذلیل کرده ایم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: خدا رو شکر می‌کنیم که دشمن را در دریا، زمین و آسمان خوار و ذلیل کرده‌ایم و آن‌ها را سرجایشان نشاندیم، فهمیدند با این ملت نباید دست و پنجه نرم کنند.

حسین سلامی،فرمانده کل سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران
سردار سلامی: آمریکا از ما گریزان شده است

فرمانده سپاه ایران افزود: علاوه بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل، شرکا و مزدوران آن‌ها، با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آن را دشمن ملت می‌دانیم.

او با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد گفت: این را خود دشمن هم می‌داند، دشمن می‌داند باید سلاحش را بر زمین بگذارد و دست هایش را به نشانه تسلیم در برابر ملت بالا ببرد و بگوید درود خدا بر این ملت که با پیروی از چنین رهبری حماسه و شکوه آفریدند.

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه این‌ها نشانه‌های شکوه ملت است افزود: وقتی سلاح‌ها و مغز‌های آن‌ها از کار می‌افتد و قلب‌هایشان نمی‌تپد و برای مقابله با شما علائم بالینی و حیاتی ندارند، همه نشانه کافی برای شکوه و عظمت این ملت است.

او در ادامه با بیان اینکه احساس می‌کنیم در میان مردم زنده‌ایم و در میان مردم عزت داریم و عزت ما از این ملت است، گفت: این ملت نشان داده هر چه دشمن بیشتر فشار می‌آورد آن‌ها بیشتر مقاومت و مقابله می‌کنند همچنان که در تحریم‌ها بیشتر ساختیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: یاد گرفته‌ایم برای ملت بدون منت خدمت کنیم و در این راه، منت آن‌ها را بکشیم، زیرا آن‌ها در چشم‌های ما جای دارند و بدون ملت زنده نمی‌مانیم ما تا آخر مقابل دشمن ایستاده‌ایم و مردم را مقابل دشمن تنها نمی‌گذاریم همچنان که ملت ما مسوولان را برابر دشمن تنها نگذاشتند.

سردار سلامی در ادامه سخنان خود گفت: امروز ملت ما سرافراز و با آبروست و هیچ بیگانه‌ای در سرزمین‌های ما راهی ندارد و با همین راه در مسیر پیروزی قدم بر می‌داریم.

وی در پایان افزود: ما فرستادگان رهبر معظم انقلاب هستیم همین دو هفته پیش به ما فرمان دادند که مشکلات شما را تا آنجا که می‌توانیم برطرف کنیم و هر چه امروز ساخته می‌شود از آن قلب نورانی است چرا که دغدغه مقام معظم رهبری پیشرفت و رفاه و عزت و سربلندی ملت است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала