سپاه از شناسایی اعضای شبکه "آمد نیوز " در داخل ایران خبر داد

© Wikipedia / MrInfo2012سپاه از شناسایی اعضای شبکه "آمد نیوز " در داخل ایران خبر داد
سپاه از شناسایی اعضای شبکه آمد نیوز  در داخل ایران خبر داد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد بخش عمده ای از اعضای کانال تلگرامی مخالف "آمد نیوز" که چندی پیش روح الله زم، رهبر آن بازداشت شده، "شناسایی شده‌اند و دسترسی نسبتا مطمئنی به عوامل داخلی کمک کننده به این شبکه ضد انقلاب و سرویس‌های خارجی حامی آن وجود دارد".

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به دستگیری روح الله زم توسط سازمان اطلاعات سپاه با تأکید بر اینکه "ضرورتی برای تعجیل در بیان مطالب و جزئیات در خصوص سر شبکه این کانال ضد انقلاب وجود ندارد" گفت:"با تدبیر، حکمت و عقلانیت جزئیات بیشتری در خصوص این اقدام اطلاعاتی پیچیده، در زمان لازم به اطلاع افکار عمومی و ملت شریف ایران خواهد رسید".

سردار شریف در پایان اعلام کرد:  در آینده ای نزدیک افکار عمومی در جریان بخشی از مسائل مربوط به سرشبکه کانال معاند آمدنیوز قرار خواهند گرفت و گزارشی در این خصوص از رسانه ملی پخش خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۲۲ مهر ماه طی بیانیه‌ای از بازداشت روح الله زم، موسس شبکه آمدنیوز خبر داد.

یادآور می‌شود روح‌الله زم فرزند محمد علی زم از روحانیون حکومتی ایران  است . پدر روح‌الله زم مدتی به عنوان  تهیه‌کننده در سینمای ایران فعالیت داشت و سبب ورود فرزندش یا به آثار سینمایی شد. محمد علی زم همچنین نامزد پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت ۱۳۹۶ بود اما نتوانست رای لازم را کسب کند و در سمت پیشینش یعنی معاون فرهنگی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ایران به کار خود ادامه داد.

روح‌الله زم که از منتقدین محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور سابق  محسوب می‌شد پس از اعتراضات سال ۸۸ توسط وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران دستگیر شد. وی طی نامه‌ای که خطاب به آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی  نوشته بود اظهار کرد که در دوران بازداشتش در زندان اوین تحت شکنجه‌های مختلف قرار گرفته بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала