آغاز دوباره گران فروشی بلیت پروازهای داخلی تهران-اهواز

CC BY 2.0 / Bill Wilt / Iran Air A300آغاز دوباره گران فروشی بلیت پروازهای داخلی تهران-اهواز
آغاز دوباره گران فروشی بلیت پروازهای داخلی تهران-اهواز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در آستانه تعطیلات پیش رو آخر هفته و تعیطلات هفته آینده، برخی سایت‌ها اقدام به فروش بلیت پرواز شرکت‌های هواپیمایی داخلی با نرخی گرانتر از نرخ مصوب شده کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، سازمان هواپیمایی کشور به تازگی درگیر پرونده ATR شده و در دادگاه بدوی حکم تعلیق فعالیت این سازمان ابلاغ شده است. در این شرایط به نظر می‌رسد دیگر نظارتی بر عملکرد شرکت‌های هواپیمایی و سایت‌های فروش بلیت نخواهد بود. زیرا بلیت پروازهای داخلی توسط بعضی از سایت‌های فروش بلیت، با قیمتی بالاتر از "جدول نرخ پروازهای داخلی" فروخته می‌شود.

هم‌اکنون سایت چارتر 118 بلیت پرواز کیش-تهران را برای هفته آینده را با نرخ 914 هزار و 800 تومان می‌فروشد. میزان تعیین شده قیمت این مسیر پروازی در جدول تایید شده توسط سازمان هواپیمایی کشوری 252 هزار و 700 تومان و 905 هزار و 800 تومان است. در مثالی دیگر در حالی که باید حداکثر قیمت بلیت تهران-مشهد 701 هزار و 300 تومان باشد، این سایت بلیت را با قیمت 709 هزار تومان عرضه می کند. این پرواز متعلق به شرکت تابان است.

در مورد مبحث صندلی‌های بیزنس کلاس نیز بلیت پرواز تهران-اهواز هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با قیمت حدود 1.1 میلیون تومانی فروخته می شود. پرواز بیزینس کلاس تهران-کیش هواپیمایی ماهان برای سوم آبان نیز در حال حاضر یک میلیون و 168 هزار تومان است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала