سه انتصاب جدید در وزارت دفاع

© Photo / IRNAامیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران
امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
طی حکم های جداگانه‌ای معاون هماهنگ کننده، معاون بازرسی و رئیس بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، در مراسمی با حضور وزیر دفاع، روسای سازمان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات وزارت دفاع ایران، مدیر عاملان سازمان ها و جمعی از معاونین وزارت دفاع، معاون جدید هماهنگ کننده، رئیس بازرسی و مدیرعامل بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شدند.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت: در نظام مدیریت کلان و راهبردی گردش مشاغل و مسئولیت ها موجب پویایی، رشد و حرکت در مسیر پیشرفت هر چه بیشتر سازمان به سمت اهداف متعالی خود می شود. وی با اشاره به اینکه جابه جایی های شغلی فرصتی برای بروز خلاقیت ها و نوآوری  در سازمان است افزود: در این اقدام باید از افراد متعهد و متخصصی بهره جست که سازمان را با برنامه های به روز و کارآمد چندین گام به سمت اهداف ترسیم شده سوق دهند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اذعان داشت که جوانگرایی جزء ذات نیروهای مسلح است، در همین راستا برنامه های دفاعی را منطبق بر بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد بازنگری قرار دادیم  و یک متخصصِ جوان دهه 60 را در پست خدمت رسانی به کارکنان وزارت دفاع و خانواده های آنها بعنوان مدیر عامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب کردیم.

مهندس سید مهدی نامجوی به عنوان مدیر عامل جدید بنیاد تعاون وزارت دفاع منصوب شد، همچنین در این مراسم از زحمات و تلاش های ارزنده امیر سرتیپ شیخ حسنی معاون سابق هماهنگ کننده وزارت دفاع تجلیل و امیرسرتیپ شعبانیان که پیش از این در مسئولیت رئیس بازرسی وزارت دفاع انجام وظیفه می‌کرد، با عنوان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع معرفی شد. سردار سرتیپ دوم پاسدار رسولی نیز به عنوان رئیس جدید بازرسی وزارت دفاع منصوب معرفی شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала