رونمایی از دستاورد جدید سپاه پاسداران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رونمایی از دستاورد جدید سپاه پاسداران
رونمایی از دستاورد جدید سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ضمن اشاره به پیشرفت‌های نظامی کشور خود اعلام کرد امروز شاهد رونمایی از شناورهای دریایی تندرو تا 90 نات سرعت خواهیم بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  افکارنیوز، سردار علیرضا تنگسیری صبح امروز در فرودگاه سردار جنگل رشت خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از توان و دانش فنی نیروهای نخبه داخلی، در آینده نزدیک به‌سمت تولید شناورهای تندرو با سرعت 100 نات می‌رویم.

​سردار تنگسیری با بیان اینکه "دستیابی به این پیشرفت‌ها را مدیون تلاش جوانان این سرزمین و رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب هستیم" افزود: دشمن هیچ‌گاه از ما راضی نخواهد بود مگر اینکه بنا به فرمایش قرآن کریم، ما را به‌شکل خود درآورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با ابراز اینکه "راضی شدن دشمن از ما تنها یک خیال‌پردازی کودکانه است" تصریح کرد: تنها راه مقابله با دشمن افزایش آمادگی در برابر اوست و مذاکره در موضوعات مختلف با دشمن بدعهد راه به جایی نمی‌برد.

سردار تنگسیری گفت: آمادگی ماست که امنیت و ثبات را در منطقه خلیج‌ فارس ایجاد کرده و بارها به کشورهای حوزه خلیج‌فارس پیام داده‌ایم که این منطقه متعلق به همه همسایگان است و ما قادریم امنیت را با همدلی بین کشورهای این حوزه برقرار کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه بیگانگان، مخل امنیت منطقه خلیج‌ فارس هستند افزود: آن‌ها به‌دنبال ایجاد مشروعیت‌ برای حضور نامشروع خود به‌بهانه ایجاد امنیت هستند و از طرفی برای فروش سلاح‌های خود می‌بایست که جنگ‌افروزی کنند.

وی با اعلام اینکه حضور بیگانگان در منطقه خلیج‌فارس حتی عواقب زیست‌محیطی به‌جای می‌گذارد گفت: برای چرخش آب در خلیج‌فارس با مساحت 250 هزار کیلومترمربع به یک سال زمان نیاز است و دشمن بداند که حضور او هیچ دستاوردی برای منطقه ندارد.

یادآور می شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکنون طیف متنوعی از قایق‌های تندرو با سرعت‌ها و کاربردهای متفاوت را طراحی و تولید و وارد چرخه عملیاتی کرده است که پرسرعت ترین آن شناورهای سراج با سرعت ۷۰ نات است. 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала