فرمانده سپاه سقوط قدرت آمریکا را به دلیل فقدان استراتژی پیش بینی می کند

© Photo / IRNAفرمانده سپاه سقوط قدرت آمریکا را به دلیل فقدان استراتژی پیش بینی می کند
فرمانده سپاه سقوط قدرت آمریکا را به دلیل فقدان استراتژی پیش بینی می کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقدان استراتژی در ایالات متحده منجر به فروپاشی قدرت این کشور خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فقدان استراتژی در ایالات متحده منجر به فروپاشی قدرت این کشور خواهد شد.

وی در اینباره گفت: قدرت فیزیکی‌ مهم نیست. فلسفه پشت قدرت‌ها را باید شناخت. فلسفه امروز آمریکا را نگاه کنید؛ ظاهر شیک دارند اما در مفهوم و محتوا کاملا ظالمانه هستند. امروز خودشان معترفند که به جایی رسیده‌اند که هرچه پیش می‌روند بیشتر فرومی‌روند. نبود استراتژی برای یک قدرت آغاز مرگ تدریجی آن است و این اتفاق در آمریکا رخ داده است. آنها با ظاهر آگاهی به‌دنبال یک جهل فراگیر هستند. مردم جهان گویی بی‌احساس شده‌اند اما شما حق می‌گویید. فلسفه ما دفاع از مظلومان و به خطرانداختن خود  برای نجات دیگران است؛ این فلسفه حتما پیروز است.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: دشمن در حال عقب‌نشینی و ترک میدان است و انقلاب در حال پیشروی است و این نشانه پیروزی است. ما در میدان تقابل سخت هم نگران نیستیم و در هر میدانی کاملا مسلط، عمل می‌کنیم. ما در عین حال که پیش می‌رویم باید نظام محاسبات دشمن را هم درست کنیم. این اتفاقات صورت گرفته و وقتی به صحنه نگاه می‌کنیم عملیات روانی فصل مشترک عملکرد ما با رسانه است. شما باید برند حقیقت در دنیا باشید. همه انسان‌ها طالب حق هستند. هیچ کس دوست ندارد دروغ بشنود، حتی دروغگویان.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала