تصادف شدید در زنجان کشته برجای گذاشت

© Photo / http://www.rokna.irتصادف وحشتناک زنجیره ای در ایران (ویدئو)
تصادف وحشتناک زنجیره ای در ایران (ویدئو) - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس راه استان زنجان اطلاع داد که یک اتوبوس و خودروی سمند ساعت ۴.۳۰ صبح امروز با هم تصادف کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های داخلی ایران، جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان خبر داد: برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه سواری سمند در مسیر ارتباطی این استان سه کشته و ۳۹ مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ محمدعلی عظیمی در این زمینه بیان داشت: این حادثه رانندگی منجر به فوت و جرح و خسارت، حوالی ساعت ۴:۳۰ بامداد روز یکشنبه در کیلومتر ۱۰۳ خط جنوبی آزاد راه زنجان - قزوین اتفاق افتاد.

وی افزود: در این حادثه سه سرنشین سواری سمند بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند و ۱۰ نفر از مصدومان اتوبوس‌های درگیر در این تصادف در مراکز درمانی شهرستان‌های ابهر و خرمدره بستری شدند که حال یکی از آنان وخیم گزارش شده است و ۲۹ نفر مابقی نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

 علت دقیق این حادثه از سوی کارشناسان پلیس در دست بررسی است. سرهنگ عظیمی خاطر نشان کرد: در وهله نخست یک دستگاه کامیون ایسوزو بنا به دلایلی واژگون شده و سپس یک دستگاه اتوبوس مسافربری از راه رسیده و در حین فرار از صحنه حادثه واژگون می شود و بعد آن یک دستگاه سواری سمند با اتوبوس برخورد می کند و در این حین یک دستگاه اتوبوس مسافری دیگر با سواری سمند برخورد می‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала