ممنوعیت فروش اینترنتی پروازهای اربعین

© Sputnikممنوعیت فروش اینترنتی پروازهای اربعین
ممنوعیت فروش اینترنتی پروازهای اربعین - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر راه و شهرسازی اعلام ایران اعلام کرد که فروش اینترنتی بلیت هواپیما ویژه روزهای اربعین ممنوع است و و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و پلیس فتا به ‌شدت با آن برخورد می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی ایران در نشست شورای حمل‌ ونقل و لجستیک گفت: " باید سطح خدمات پروازی به ‌نحوی باشد که مردم برای سفرهای اربعین نسبت به گذشته بیشتر از هواپیما استفاده کنند. " وی خطاب به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، خواستار معرفی نماینده ویژه این سازمان در عراق برای جلوگیری یا پیگیری و رسیدگی به مشکلات و اتفاقات ناگهانی در قبال ایرلاین‌ها و زائران شد.

وزیر راه و شهرسازی ایران همچنین با اشاره بر لزوم فراهم آوردن امکانات لازم برای  زائران در زمان برگشت و پس از انتقال به کرمانشاه، همدان و خرمشهر، خواستار هماهنگی بیشتر بین شرکت راه‌آهن و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شد تا زائران بتوانند خود را با استفاده از حمل‌ ونقل ریلی به شهر‌های محل سکونت خود برسانند.

وی افزود: امسال فروش اینترنتی بلیت هواپیما ویژه ایام اربعین ممنوع اعلام شده و با هماهنگی دستگاه‌های نظارتی و پلیس فتا به‌شدت با آن برخورد می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала