رضایی: از آمريكا درخواست 50 ميليارد دلار خسارت می كنيم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران از آمریکا درخواست 50 میلیارد دلار خسارت کرد
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران از آمریکا درخواست 50 میلیارد دلار خسارت کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران تحریم های آمریکا را ظالمانه و نشانه بغض این کشور نسبت به ایران دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران تحریم های آمریکا علیه ایران را ظالمانه دانست و گفت که حتی آمریکا بعضی تحریم ها را دوبار انجام می دهد مثل تحریم بانک مرکزی ایران که این نشان دهنده بغض آنان است.

وی در ادامه افزود: خیلی ها می‌گویند ترامپ رای نمی آورد در دور دوم. اگر کسی هم مثل ترامپ بر سر کار بیاید دوباره معلوم نیست ما به برجام برگردیم. شرایطی فراتر از برجام می خواهیم. امریکایی ها اگر می خواهند ما به برجام برگردیم نه تنها خودشان باید برگردند که حداقل پنجاه میلیارد دلار باید خسارت تحریم ها به ما بدهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظر امریکایی ها از تحریم واردات و صادرات این بوده تا مبادلات تجاری ایران قطع شود و ایران در محاصر صد در صد قرار بگیرد تا خود به خود انفجاری در داخل ایجاد شود.

وی به حادثه آرامکو اشاره کرد و گفت که اگر ذخایر نفتی امریکا و عربستان نبود الان نفت از 100 دلار هم بیش تر می شد. ماجرای پهپاد امریکایی که ایجاد شد هند که می خواست پهپاد امریکایی بخرد منصرف شد. عده ای مثل بولتون می‌گفتند امشب باید به ایران حمله کنیم رئیس ستاد مشترکشان می گفت مصلحت نیست ایران به همه پایگاه های ما در منطقه حمله می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала