پس لرزه های شکست استقلال در شهرآورد تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پس لرزه های شکست استقلال در شهرآورد تهران
پس لرزه های شکست استقلال در شهرآورد تهران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون پیشین باشگاه استقلال تهران در پاسخ به انتقادهای وریا غفوری، کاپیتان این تیم علیه وی افشاگری کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علی خطیر، معاون مستعفی باشگاه استقلال تهران در واکنش به صحبت‌های وریا غفوری در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از شهرآورد 90 تهران گفت: همه می‌دانند که من چقدر استقلالی‌ام و در یک سالی که در این باشگاه بودم این موضوع را نشان دادم. کارنامه من در استقلال مشخص است، اما جالب است که یک بازیکن که بازوبند مهم کاپیتانی را هم بر بازو می‌بندد و وظایف فنی و مدیریتی دارد، به جای خوب تمرین و خوب فوتبال بازی کردن و نشان دادن کیفیت بالایش در زمین، دائما دنبال فعالیت اجتماعی در فضای مجازی و جمع‌آوری فالور در صفحات مجازی است.

پرسپولیس، فاتح شهرآورد تهران - اسپوتنیک ایران
پرسپولیس، فاتح شهرآورد تهران

معاون پیشین باشگاه استقلال گفت: آقای وریا غفوری! تو به حرف‌ها، پست‌ها و استوری‌هایت در اینستاگرام هم اعتقاد نداری، چرا که اگر داشتی از استقلال و از پول بیت‌المال تقاضای سالی سه و نیم میلیارد تومان نمی‌کردی. تو فقط ادای امثال مرحوم ناصر حجازی را در می‌آوری. تو کجا، ناصر حجازی کجا؟ اگر دیدی ناصر حجازی این کار را می‌کرد و درد مردم و جامعه را فریاد می‌زد، خودش هیچ وقت از استقلال چیز زیادی نخواست و حتی بعضی وقت‌ها هم با کم‌ترین پول برای استقلال کار می‌کرد و برای خودش بیش‌تر از مردمش نمی‌خواست. ناصر حجازی در زمان بازی‌ و هم در زمان سرمربیگری‌اش در بحث فنی کیفیت بالایی داشت، اما حالا بازیکنان فوتبال یاد گرفته‌اند که ضعف‌های‌شان را با فعالیت در فضای مجازی و پست‌ها و استوری‌ها بپوشانند.

وی ادامه داد: من 10 بازیکن را از استقلال فراری داده‌ام؟ یادت نیست در بازی استقلال - سایپا و هم‌چنین در منزل من در حضور دوست مشترک به من گفتی که مهدی رحمتی را از تیم کنار بگذارید، تیم درست می‌شود؟ آیا تیم درست شد؟ مشکل باند سفت‌ها بود؟ باز باند سفت‌ها در کورس قهرمانی قرار داشتند، شما که سر دسته باند شل‌ها هستید، چه کار کرده‌اید؟ استقلال هر چه می‌کشد، از دست باند شل‌هاست!

معاون ورزشی پیشین باشگاه استقلال گفت: این که گفته‌ای 10 نفر از استقلال رفته‌اند، در واقع بازیکنان فعلی را تضعیف کرده‌ای. اگر شخصیت یک کاپیتان را داشتی، هیچ وقت این حرف را نمی‌زدی و با این حرف روحیه خودت و تیم را قبل از داربی پایین نمی‌آوردی. یک کاپیتان هر چقدر تیمش ضعیف باشد، به آن‌ها روحیه می‌دهد. تو شخصیت یک کاپیتان را نداری. تو عملا من را نزده‌ای، بلکه استقلال و همه هم‌تیمی‌هایت را زده‌ای. 

روز گذشته پس از پایان دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال که با شکست آبی پوشان تهرانی همراه شد، وریا غفوری به انتقاد از علی خطیر، معاون سابق این باشگاه پرداخت و وی را عامل تضعیف استقلال دانست و گفت: دلیل این موضوع آنهایی بودند که این تیم را بستند و رفتند. چند نفراز طرفداران استقلال با ناراحتی خطاب به غفوری گفتند چرا عاملان ناکامی استقلال را معرفی نمی‌کنید که غفوری پاسخ داد: حتما باید اسم بیاورم. آن کسی که تیم را بست و 10 بازیکن را فراری داد و حالا خودش هم استعفا داده و رفته است. شما نمی‌دانید چه کسی استعفا داده؟   

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала