میزان حقوق نمایندگان مجلس ایران

© Sputnik / SHAآیا زبان انگلیسی از برنامه مدارس ایران حذف می شود؟
آیا زبان انگلیسی از برنامه مدارس ایران حذف می شود؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک نماینده مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد میزان حقوق نمایندگان این نهاد قانونگذاری بین ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تا هشت میلیون تومان است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نامه نیوز، محمود بهمنی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مصاحبه با رادیو البرز اعلام کرد حقوق نمایندگان مجلس بین ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تا هشت میلیون تومان است و دریافتی من در حال حاضر بین پنج میلیون و ۷۰۰ هزار تا شش میلیون تومان است.

محمود بهمنی در خصوص هزینه برخی نامزدهای نمایندگی مجلس در انتخابات خاطرنشان کرد: کسی که هزینه انتخاباتی بالایی دارد وارد مسائل انحرافی می‌شود، یک انسان عاقل چرا باید یک تا دو میلیارد هزینه کند برای اینکه ظرف چهار سال بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد.

بهمنی در خصوص طرح شفافیت آرا هم گفت: بنده با این موضوع موافقم و معتقدم نباید از شفافیت ترسید، برخی این تصور را دارند که اگر شفافیت رأی داشته باشند عیب دارد اما واقعیت این است که محاسن آن بیشتر است و نماینده می‌تواند در امتداد مردم قرار گیرد.

نماینده ساوجبلاغ در خصوص آخرین وضعیت پروژه‌های در دست اجرا در حوزه انتخابیه خود گفت: مترو تهران-هشتگرد یکی از مهمترین این پروژه‌هاست که می‌تواند روزانه ۲۵۰ هزار مسافر را جابجا کند.

بهمنی افزود: این پروژه باید به زودی راه‌اندازی شود و امیدواریم وزیر راه اجازه ندهد زمان راه‌اندازی نهایی آن به بیش از ۲۰ روز آینده موکول شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала