اسماعیلی: هیچگونه محکومیت کیفری برای سحر خدایاری وجود نداشته است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اسماعیلی: هیچگونه محکومیت کیفری برای سحر خدایاری وجود نداشته است
اسماعیلی: هیچگونه محکومیت کیفری برای سحر خدایاری وجود نداشته است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی قوه قضاییه ایران در خصوص پرونده سحر خدایاری (دختر آبی) گفت که هیچ حکمی از سوی دادگاه برای وی صادر نشده بوده.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه ایران درباره موضوع «پرونده سحر خدایاری» گفت: نسبت به اصل موضوع باید بار دیگر تصریح کنم که این مرحومه در مراجع قضایی به هیچ عنوان محکومیت کیفری نداشته است و اصلا دادگاهی برای رسیدگی به پرونده او تشکیل نشده است تا بخواهد محکومیتی برای او صار شده باشد.

واکنش ها به درگذشت دختر آبی - اسپوتنیک ایران
واکنش ها به درگذشت دختر آبی

سخنگوی قوه قضاییه ایران تصریح کرد: متاسفانه برخی از رسانه‌ها و افراد دارای مسئولیت‌های اجتماعی و سیاسی، برخلاف واقع ادعا کردند که این فرد دارای محکومیت کیفری بوده و این حکم محکومیت، زمینه ساز اقدام مرحومه شده است  که به هیج وجه این مطلب صحت ندارد.

وی خاطرنشان کرد: مطالب ادعایی دیگر در خصوص اینکه فرد دیگری به مرحومه گفته است که دارای محکومیت هستی و حکمی برایت صادر شده نیز صحت ندارد و بر اساس یک شایعه سازی و خبر سازی اینگونه ذهن افراد جامعه را مشوش کردند و خوراکی برای بیگانگان و معاندین نظام و انقلاب فراهم آوردند.

همچنین حیدرعلی خدایاری پدر سحر خدایاری گفته بود که سحر یک مشکل عصبی داشت و تحت تاثیر برخی دوستانش اقدام به خودسوزی کرد و ما افرادی که دارند از این ماجرا سوء استفاده می‌کنند و آرامش جامعه را به هم می‌ریزند را حلال نمی‌کنیم.

خدایاری خاطرنشان کرد: هیچ حکمی مبنی بر زندانی شدن سحر صادر نشده و ما به عنوان خانواده سحر اعلام می کنیم که اصلا قرار نبوده سحر زندانی شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала