واعظی: حضور زنان در ورزشگاه‌ها با فضای فعلی به مصلحت نیست

© Sputnik / Maxim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر واعظی: حضور زنان در ورزشگاه‌ها با فضای فعلی به مصلحت نیست


واعظی: حضور زنان در ورزشگاه‌ها با فضای فعلی به مصلحت نیست
 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران اعلام نمود که با فضای فعلی که طرفداران تیم‌ها علیه یکدیگر فحش می‌دهند و درگیری وجود دارد حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر نیوز، رئیس دفتر رئیس‌جمهور ایران در پاسخ به سوالی پیرامون خودسوزی اخیر یک دختر گفت: خانم ابتکار گروهی را به بیمارستان برای عیادت این فرد فرستاد و با خانواده این فرد صحبت کردند، خانواده ایشان گفتند که وی مشکلاتی داشته است لذا ما از یک طرف با خانواده‌ وی ابراز همدردی می‌کنیم و از سوی دیگر به هیچ وجه اقدام به خودسوزی را تائید نکرده و نمی‌پسندیم. 

دولت  - اسپوتنیک ایران
دولت ایران، موافق حضور زنان در ورزشگاه است

واعظی گفت: در دولت چند ماه قبل در این خصوص صحبت کردیم، اعتقاد ما این است که اگر فضای ورزشگاه‌ها مناسب حضور خانم‌ها باشد از نظر ما منعی ندارد، اما با فضای فعلی حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت نیست.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: وزیر ورزش مامور شد تا با لیدرهای تیم های ورزشی صحبت کند تا فضا از نظر اخلاقی برای حضور زنان فراهم و علاوه بر این جای مناسبی برای ورود خانم‌ها، دستشویی و نشستن آنها آماده شود. اگر فضا در ورزشگاه اخلاقی و درست باشد از نظر ما حضور زنان در ورزشگاه‌ها منعی ندارد.

سحر خدایاری، دختر هوادار استقلال که به "دختر آبی" معروف شده است، روز گذشته در بیمارستان مطهری تهران درگذشت. باشگاه استقلال تهران در پی درگذشت وی پیام تسلیتی صادر کرد.ورود بانوان به ورزشگاه ها در ایران به چالشی جدی برای مقامات این کشور  تبدیل شده است و فیفا تهدید کرده است در صورت عدم ورود بانوان به ورزشگاه ها، فوتبال این کشور را تعلیق خواهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала