ادامه گمانه زنی ها درباره ماجرای گم شدن جوان ترین عضو مجلس خبرگان ایران

© Flickr / Rafael Roblesواکنش الهام شیخی به شایعه فوتش بر اثر ابتلا به کرونا + فیلم
واکنش الهام شیخی به شایعه فوتش بر اثر ابتلا به کرونا + فیلم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار اخباری درباره گم شدن سید روح‌الله صدرالساداتی و برادرش که از روز گذشته در فضای مجازی منتشر و گمانه‌زنی‌های متفاوتی در این ماجرا مطرح شد، واکنش سخنگوی قوه قضائیه را نیز در پی داشت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه های ایران،غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضائیه در گفت‌وگو با تسنیم درباره آخرین وضعیت برادران صدرالساداتی گفت: همان‌طور که اعلام شده، بازداشت نشده‌اند و بقیه ماجرا به زودی مشخص می‌شود.

 

ماجرا از آنجا شروع شد که وحید اشتری از فعالان رسانه ای اصولگرا در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎صدرالساداتی ساعت ۲ ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الآن که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.»

 

در همین رابطه روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت خبر دستگیری صدرالساداتی و برادرش را که در فضای مجازی منتشر شده بود تکذیب کرد. به گزارش روابط عمومی دادسرای ویژه روحانیت نظر به انتشار خبر بازداشت آقای روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی منتشر شده است به اطلاع می‌رساند هیچگونه اقدام قضائی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

 

استاندار قم هم گفت که دستور پیگیری وضعیت آقایان صدرالساداتی به مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری قم داده شده و این موضوع در حال رسیدگی است. بهرام سرمست بیان کرد: تاکنون مطلبی در این خصوص به استانداری قم گزارش نشده است اما موضوع توسط اداره کل امنیتی و انتظامی استانداری قم در حال پیگیری می‌باشد.

 

گمانه زنی‌ها تا جایی پیش رفت که یک منبع مطلع به تسنیم گفت: احتمال ربایش برادران صدرالساداتی که از روز چهارشنبه مفقود شده اند، منتفی بوده و ارزیابی نهادهای ذیربط بر اختفای اختیاری و هدفمند آنان به عنوان گزینه اصلی قابل پیگیری تاکید دارد.

 

گفتنی است؛ سید روح‌الله صدرالساداتی نماینده استان هرمزگان و جوانترین عضو در مجلس خبرگان رهبری است. برادر روح الله صدرالساداتی یعنی مهدی صدرالساداتی که از چهره های مشهور در فضای مجازی است، برادرش را همراهی می کرده و هیچ خبری از او نیز در دست نیست.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала