رزمایش مستقل ایران در دریای خزر

© Photo / Ministry of defence of the Russian Federationرزمایش مستقل ایران در دریای خزر
رزمایش مستقل ایران در دریای خزر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران از برگزاری رزمایش چهار روزه مستقل کشورش در دریای خزر خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، امیردریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران در خصوص برگزاری رزمایش مستقل کشورش در آینده نزدیک در دریای خزر اظهار داشت: عنوان این رزمایش "امنیت و اقتدار پایدار در دریای خزر" است و پایدار بودنش بسیار به آمادگی رزمی نیرو‌ها و تجهیزات و همکاری کشور‌های همسایه وابسته است.

ابراز نگرانی موگرینی از برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران
ابراز نگرانی موگرینی از برگزاری رزمایش مشترک ایران و روسیه

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران افزود: این رزمایش به مدت ۴ روز در دریای خزر برگزار می‌شود و تمام جهت گیری آن نیز دستیابی به امنیت جمعی و حفظ آن است و طبیعی است برای رسیدن به امنیت حتماً باید آمادگی نیرو‌ها، تجهیزات و تسلیحات در سطح معناداری همیشه فراهم باشد. این رزمایش به صورت مستقل انجام می‌شود و ان شاءالله برای آینده نزدیک در دستور کار است که رزمایش در قالب توافقی میان نیرو‌های دریایی شکل گیرد و با حضور کشور‌های همسایه  برگزار شود.

امیردریادار خانزادی همچنین درباره هدف از برگزاری این رزمایش گفت: هدف اصلی ما از این رزمایش دستیابی به امنیت جمعی است و توافق‌هایی بین نیرو‌های دریایی در سطح فرماندهان در حال انجام است به طوری که تاکنون سه اجلاس برگزار شده  و اجلاس بعدی ما که اجلاس چهارم است در ماه آینده در روسیه برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала