حذف 4 صفر از پول ملی ایران در مجلس یازدهم

© Photo / IRNAحذف 4 صفر از پول ملی ایران در مجلس یازدهم
حذف 4 صفر از پول ملی ایران در مجلس یازدهم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ایران از احتمال موکول شدن بررسی لایحه حذف 4 صفر از پول ملی ایران به مجلس یازدهم خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سید حسن حسینی شاهرودی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ایران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی لایحه حذف 4 صفر از پول ملی ایران در این کمیسیون، گفت: اخیراً رئیس کل بانک مرکزی با حضور در کمیسیون توضیحاتی درباره این لایحه به نمایندگان ارائه کرد.

رئیس بانک مرکزی ایران: حذف چهار صفر از پول ملی کار بسیار کوچکی است - اسپوتنیک ایران
رئیس بانک مرکزی ایران: حذف چهار صفر از پول ملی کار بسیار کوچکی است

وی با بیان اینکه رئیس کل بانک مرکزی ایران در این جلسه قائل به این نبود که حذف 4 صفر از پول ملی اصلاح اساسی در اقتصاد کشور خواهد داشت، افزود: رئیس کل بانک مرکزی در این جلسه اعلام کرد حذف 4 صفر از پول ملی گردش نظام مالی کشور را تسهیل می کند و حذف 4 صفر بار روانی در کشور ایجاد می کند.

نماینده مردم شاهرود در مجلس ایران تصریح کرد: پس از این اظهارات رئیس کل بانک مرکزی نمایندگان نیز اعلام کردند اگر این لایحه دولت تغییری در شاخص های اقتصادی کشور ایجاد نکند قطعاٌ حذف 4 صفر از پول ملی اولویتی  برای مجلس نخواهد داشت و نباید وقت نمایندگان و دولت را برای این موضوع هدر داد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ایران اضافه کرد: با توجه به توضیحات رئیس کل بانک مرکزی و جمع بندی که در مجلس انجام شده بعید به نظر می رسد فوریت این طرح در پارلمان رای بیاورد و این لایحه به صورت عادی در قوه مقننه بررسی می شود و با توجه به اینکه طرح های اولویت دار فراوانی در دستور کار کمیسیون اقتصادی و مجلس وجود دارد به نظر بنده در مجلس دهم زمان برای بررسی این لایحه وجود نخواهد داشت و این موضوع به مجلس یازدهم موکول می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала