آتش سوزی در هتل آسمان شیراز + ویدئو

CC0 / Pixabay / آتش سوزی در هتل آسمان شیراز + ویدئو
آتش سوزی در هتل آسمان شیراز + ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
هتل در حال ساخت آسمان شیراز بر اثر شعله‌ور شدن بیش از دو هزار تشک فنری، طعمه حریق شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای ایران، هتل آسمان شیراز واقع در مرکز این شهر طعمه حریق شده و 30 نفر کارگر ساختمانی در طبقات بالایی این هتل در حال ساخت گرفتار شده‌اند.

محمدهادی قانع، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در خصوص این آتش‌سوزی اظهار داشت: حوالی ساعت 11 و نیم امروز طی تماس تلفنی با سامانه 125،ماموران آتش نشانی از بروز آتش سوزی در مرکز شهر شیراز و هتل آسمان مطلع شدند و خود را به محل رساندند.

قانع افزود: با رسیدن ماموران آتش نشانی به این محل مشخص شد که 30 نفر کارگر ساختمانی در طبقات بالایی گرفتار شده اند که اکیپی از ماموران آتش نشانی این افراد را به نقطه امن در پشت بام این هتل هدایت کردند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: خطر تلفات جانی در این محل وجود ندارد اما اگر ماموران کمی دیرتر به محل رسیده بودند فاجعه ای عظیم رخ می داد. وی همچنین در خصوص علت وقوع این حادثه افزود: به دلیل اشتباه مدیریت و پیمانکار این هتل و انبارکردن بیش از دو هزار تشک فنری در طبقه منفی دو، در کنار مواد قابل اشتعال مانند گازوئیل، تینر و کپسول گاز این حادثه ایجاد شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала