پلیس تهران: در تهران حیات شبانه وجود ندارد!

© Photo / Zahra Ahmadiپلیس تهران: در تهران حیات شبانه وجود ندارد!
پلیس تهران: در تهران حیات شبانه وجود ندارد! - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده انتظامی تهران بیان داشت: حیات شبانه در تهران نداریم و صنوف فقط تا ساعت یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس،زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از موافقت پلیس با طرح شبانه سخن گفته و بیان داشت: سردار رحیمی سه پیشنهاد پیوست انتظامی، ترافیکی و امنیتی کامل در این زمینه داده و در حال حاضر این طرح در پنج محور پایتخت از جمله میدان ولیعصر —فاطمی، میدان قدس — تجریش، صادقیه، نازی‌آباد و تهرانپارس اجرا می‌شود.
سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت دو روز پیش در حاشیه طرح برخورد با رانندگان متخلف در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص ادامه طرح حیات شبانه بعد از اتمام ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: با پایان ماه مبارک رمضان حیات شبانه نیز پایان می‌یابد مگر اینکه پیوست‌های انتظامی، امنیتی و ترافیکی لحاظ شود.
سردار رحیمی بعد انتشار خبر موافق با بیان اینکه صنوف تنها در ماه مبارک رمضان اجازه فعالیت تا سحر را داشته‌‌اند و پس از پایان ماه رمضان این امر منتفی است از ساعت فعالیت صنوف تا ساعت یک بامداد خبر داد و خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده عدم رعایت این موضوع با صنوف متخلف برخورد قانونی خواهد شد.
فرمانده انتظامی پایتخت افزود: از طریق معاونت نظارت بر اماکن عمومی به همه صنوف اعلام کرده‌ایم که زیست شبانه نداریم و صرفاً صنوف تا یک بامداد مجاز به فعالیت هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала