پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران: اروپا سهمش را در مبارزه با مواد مخدر بپردازد

© Federal Drug Control Service of Russiaپلیس مبارزه با مواد مخدر ایران: اروپا سهمش را در مبارزه با مواد مخدر بپردازد
پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران: اروپا سهمش را در مبارزه با مواد مخدر بپردازد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران به عدم مداخله غرب در مبارزه با مواد مخدر واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سردار مسعود زاهدیان، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران با اشاره به اینکه ایران چندین دهه است در عرصه مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکه و تنها است گفت: اروپا باید سهمش را در مبارزه با مواد مخدر بپردازد و چنانچه مداخله‌ای در حمایت و پشتیبانی از نیروها و کشورهایی که در خط مقدم مبارزه هستند، نداشته باشد، حتماً باید مواد مخدر را در کشورش به صورت گرمی جمع کند که کاری بسیار سخت و غیر ممکن است و جمیعت آنها آسیب پذیر خواهد بود.

درگیری مسلحانه شناورهای سپاه با قاچاقچیان در استان بوشهر - اسپوتنیک ایران
درگیری مسلحانه شناورهای سپاه با قاچاقچیان در استان بوشهر

زاهدیان در ادامه افزود: ایران دارای مرز مشترک بزرگی با افغانستان و اولین کشور در مسیر قاچاق به اروپا است، این کشور بیشترین تلفات جانی و مالی را نیز در راه مبارزه با مواد مخدر داشته است. مأمورین ایرانی در خط مقدم مبارزه با مواد مخدری هستند که هدفشان اروپا است. هرچه تولید مواد مخدر در افغانستان بیشتر می‌شود، مبارزه با آن دشوارتر و خطر آن برای اروپا نیز بیشتر می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران در خصوص عدم مقابله غرب با مواد مخدر اظهار داشت: از سوی دیگر بخش عمده مواد مخدری که وارد ایران می‌شود از افغانستان می‌آید این در حالی است که آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها، ناتو و به طور کلی غرب در افغانستان، اساساً به دنبال مقابله با مواد مخدر نیستند و سهم این کشورها در مبارزه با قاچاق مواد مخدر بسیار اندک است، این یعنی ایران چندین دهه است در این عرصه یکه و تنها است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала