اعلام دلایل انتخاب ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

© Photo / IRNAمارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران
مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران دلایل انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس ، تاج در مرسم معارفه ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: همانطور که می‌دانید بعد از جام ملت‌های آسیا به دنبال یک سرمربی بودیم. با توجه به تحقیقاتی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که سرمربی بین ۴۵ تا ۵۵ ساله باشد. دوم اینکه او تجربه اداره تیم ملی یک کشور را داشته باشد و سوم اینکه او پیش از این سازندگی را از خودش به جا گذاشته باشد.
مهدی تاج تاکید کرد: ویلموتس خوشبختانه سابقه حضور به جز تیم ملی بلژیک را دارد و این کمک می‌کرد که بتواند به ایران هم کمک کند. خوشبختانه سفارت ایران در بلژیک به ما کمک کرد و این انتخاب انجام شد و خوشبختانه درباره نحوه قرارداد صحبت‌هایی شد و او تا پایان جام جهانی قطر در کنار ما حضور خواهد داشت.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: همه مواردی که شاید موضوع اختلاف باشد در این قرارداد دیده شده و سعی کردیم همه چیز را در قرارداد بیاوریم. احترام به مربیان باشگاهی و… از جمله مفاد قرارداد ما است، این مربی اعتقاد به سازندگی دارد و خوشبختانه او در این چند روز تمامی بازی‌های تیم ملی ما را تماشا کرده است. بسیاری از اتفاقاتی که در کشور ما می‌افتد محصول این است که خیلی از زحمتکشان فوتبال ما بحث کردند و گفت و گو انجام دادند. افتخار این است که امروز وقتی ویلموتس برای بازدید از کمپ تیم ملی به ایران آمد متوجه شد که ایران کشوری با نشاط و مردمی علاقه مند به ورزش دارد. ضمن آنکه او متوجه شد که کمپی داریم که واقعاً خوب است، حتی ویلموتس از کلمه بی نظیر در مورد پک استفاده کرد.
مهدی تاج ادامه داد: از وزارت ورزش، هیات رئیسه و.. که در این قرارداد به ما کمک کردند، تشکر می‌کنم. شاید سالهای آینده که اخبار تیم ملی را رصد می‌کنید همه از این انتخاب راضی باشید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала