ناگفته های میترا استاد بعد از قصاص قاتل افشا می شود

اشتراک
مسعود استاد برادر میترا استاد، همسر مقتول شهردار سابق تهران اعلام کرد که خواهرش از نیروهای امنیتی نبوده و خانواده او حکم قصاص را برای محمد علی نجفی می خواهند .

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری مهر، برادر میترا استاد بیان داشت:‌ «میترا نه قبل از ازدواج با محمدعلی نجفی و نه بعد از آن، وابسته به هیچ‌کدام از نهاد‌های امنیتی نبود. قتل او سیاسی نبود و فقط به خاطر اختلاف خانوادگی رخ داده است.»
مسعود استاد خاطر نشان کرد که شب قبل از قتل،‌ میترا تا ساعت ۴:۳۰ صبح به صورت تلفنی از اختلافاتش و مسایل مالی با نجفی برای برادرش گفته و اعلام کرده که قرار است بخشی از حرف‌هایش را به وبسایت خبری انصاف‌نیوز بگوید.
برادر میترا استاد افزود: «فردای آن روز قرار بود برای مصاحبه برود که این قتل اتفاق افتاد و علت قتل به مصاحبه برمی‌گردد.»


مسوولان خبرگزاری انصاف‌نیوز قرار این مصاحبه را تایید، اما اعلام کرده بودند به دلیل عدم ضبط مکالمه روز قبل از مصاحبه، جزییات مشخصی از آن چه که قرار بود مقتول در مصاحبه خود بگوید، در اختیار ندارد.
مسعود استاد بیان داشت: «روز جمعه ما در دادسرای جنایی بودیم. آقای نجفی شخصا با من یک ساعت صحبت کردند تا بتوانند رضایت بگیرند، اما ما رضایت نمی‌دهیم.»
نجفی متهم است که روز سه شنبه هفتم خرداد ماه در آپارتمان خود در تهران همسرش میترا استاد، ۳۵ ساله، را با شلیک گلوله از کلت سازمانی که در اختیارش بود به قتل رسانده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала