دستیار فرمانده ارتش ایران: امکان وقوع جنگ وجود ندارد

© Flickr / U.S. Department of Defenseسیفی: امکان وقوع جنگ وجود ندارد
سیفی: امکان وقوع جنگ وجود ندارد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستیار فرمانده ارتش ایران طی سخنانی اعلام کرد که امکان وقوع جنگ به هیچ عنوان وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، امیر حسن سیفی، دستیار فرمانده ارتش ایران در خصوص برآورد آمریکا از نیروهای مسلح ایران می‌گوید: اینکه می‌گوئیم آمریکا برآورد درستی از توان نیروهای مسلح ما داشته که تا کنون اندیشه تعرض نداشته قابل دفاع است. اگر از اساس و ارکان نیروهای ما برآورد اطلاعاتی صحیح داشته باشد که تا حدودی دارد، می‌تواند عملکرد نیروی مسلح رسالت‌ محوری که چه پیروز شود و چه شکست بخورد به وظیفه‌اش عمل کنند است، حضور در این عرصه را پرهزینه می بیند.

وی افزود: دشمنان برای رسیدن به اهدافشان از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال در درون جامعه با استفاده از اوباش که اساس زندگیشان بر رذیلت است، ترس را حاکم می‌کنند تا مردم احساس امنیت نکنند اما نیروهای مسلح نباید بگذارند تا این افراد ناامنی را در جامعه حاکم کنند.

امیر سیفی در مورد اخبار مربوط به حضور ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس نیز گفت: دشمنان با انتشار خبر حضور ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس می‌خواهند در جامعه ترس و وحشت ایجاد کنند تا انسان‌هایی که ایمان واقعی ندارند و حاضر نیستند برای دفاع از کشور هزینه دهند را جذب خود کنند.

دستیار فرمانده کل ارتش ایران با تأکید بر اینکه عملکرد ایران در 4 دهه گذشته نشان داده است که امکان ندارد آمریکا بتواند اقدامی را علیه ایران در منطقه انجام دهد و در آن اقدام پیروز شود، تصریح کرد: آنها جان افراد، تجهیزاتشان و پرستیژ بین المللی برایشان بسیار مهم است و ایران اسلامی می‌تواند هزینه‌های بسیاری برای آمریکا ایجاد کنند و در نهایت به سرافکندگی آمریکا منجر خواهد شد.

امیر سیفی همچنین در مورد نمایش آمریکایی‌ها در خلیج فارس نیز گفت: شما بدانید آمریکایی‌ها اگر می‌توانستند با ایران وارد جنگ شوند، نیازی به آمدن در خلیج فارس نبود. مگر برای تهاجم به عراق و افغانستان نمایشگاه تجهیزات راه انداختند؟ آنها می‌خواهند با ایجاد ترس درون جامعه ما، برای خود یارگیری کنند و ملت ایران را بترسانند.

دستیار فرمانده ارتش ایران در مورد امکان وقوع جنگ نیز با صراحت گفت: امکان وقوع جنگ به هیچ عنوان وجود ندارد و اگر هم وجود داشته باشد نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند و پاسخی پشیمان کننده به دشمن می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала