آخرین آمار تعداد مصدومان سیل اخیر در ایران

© REUTERS / Tasnim News Agencyآخرین آمار تعداد مصدومان سیل اخیر در ایران
آخرین آمار تعداد مصدومان سیل اخیر در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس اورژانس ایران اعلام کرد سیل اخیر در مجموع ۷۶۸ مصدوم، ۴ مفقودی و ۷۰ کشته به همراه داشته است.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، پیرحسن کولیوند رئیس سازمان اورژانس ایران وقوع سیل از ۲۶ اسفند ماه تا صبح امروز، ۱۵ فروردین در مجموع ۷۶۸ مصدوم به همراه داشت که ۶۱۳ نفر از آن‌ها به مراکز درمانی اعزام و ۱۵۵ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند.
وی با اشاره به مفقود شدن چهار نفر در طی این حوادث اظهار کرد: از مجموع افراد منتقل شده تنها ۳۸ نفر در مراکز درمانی بستری شدند و متاسفانه ۷۰ نفر از هموطنانمان جان خود را در پی این حوادث از دست دادند.
کولیوند تشریح کرد: استان‌های لرستان و فارس به ترتیب با ۲۵۶ و ۱۹۰ مصدوم بیشترین آمار مصدومیت در بین استان‌ها را داشتند و پس از آن به ترتیب استان‌های خوزستان با ۹۸ مصدوم؛ گلستان با ۷۷ مصدوم؛ مازندران با ۴۹ مصدوم و سایر استان‌ها شامل استان‌های خراسان رضوی، کرمان، یزد، سمنان، تهران، همدان، کرمانشاه، قزوین، اصفهان، البرز و ایلام مجموعا ۹۸ مصدوم به همراه داشتند.
رئیس سازمان اورژانس کشور تصریح کرد: بیشترین تعداد فوتی‌ها مربوط به استان‌های لرستان با ۱۴ فوتی و استان فارس با ۲۳ فوتی بود و سایر استان‌ها به ترتیب عبارتند از: استان گلستان با ۸ فوتی، مازندران و همدان هرکدام با پنج فوتی، استان خراسان شمالی و کهکیلویه و بویر احمد هر کدام با سه فوتی و سایر استان‌های خراسان رضوی، سمنان، خوزستان، کرمانشاه، زنجان، قزوین، اصفهان، قم و ایلام هر کدام یک فوتی به همراه داشته است.
وی ادامه داد: ۲ نفر از چهار نفر مفقود این حوادث به استان خوزستان مربوط می‌شوند و از ۲ نفر دیگر یک نفر از استان لرستان و یک نفر از استان مازندران است.
کولیوند یادآوری کرد: سازمان اورژانس کشور کماکان در حالت آماده باش قرار دارد و هنوز مشغول امدادرسانی به آسیب دیدگان حوادث جوی اخیر هستیم و امیدواریم آمار تلفات افزایش پیدا نکند.

 

 


 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала