تکذیب شایعه برخورد سپاه پاسداران با مردم در مناطق سیل زده ایران

© Wikipedia / MrInfo2012تکذیب شایعه برخورد سپاه پاسداران با مردم درمناطق سیل زده ایران
تکذیب شایعه برخورد  سپاه پاسداران با مردم درمناطق سیل زده ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شایعات منتشره درباره برخورد سپاه پاسداران با مردم در مناطق سیل زده این کشور را تکذیب کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سردار رمضان شریف ضمن رد شایعات و فضاسازی های رسانه های معاند مبنی بر برخورد یگان های سپاه با مردم و فشار بر آنها برای تخلیه منازل مسکونی درمناطق سیل زده، اعلام کرد: مسئولیت اجرای مصوبات شورای تامین استان ها در شرایط خاص بر عهده نهادهای انتظامی و قضایی است.
در پی انتشار شایعاتی مبنی بر برخورد یگانهای سپاه با مردم و فشار بر آنها برای تخلیه روستاها و منازل مسکونی درمناطق سیل زده بویژه در استان خوزستان ،سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نهادی مردمی که ارتباطی صمیمی و معنوی با آحاد مردم به ویژه عشایر و روستاییان دارد، از قدرت گفتمانی خود برای مجاب کردن آنان برای دور شدن از مناطقی که احتمال خطر جانی برایشان دارد استفاده کرده و به مسئولین مربوطه در بخش های مختلف برای حل مشکلات مردم ناشی از حوادث طبیعی کمک می کند.
سردار شریف باتاکید بر اینکه اولویت و تمرکز سپاه بر مدیریت و اجرای اقدامات امدادی ، خدماتی و کمک رسانی به مردم است، گفت:همچنین مسئولیت اجرای مصوبات شورای تامین استان ها در شرایط خاص به عهده نهادهای انتظامی و قضایی است.
این درحالی است که به نوشته العربیه، برخوردهیا سپاه با سیل زدگان در سه روستای عرب‌نشین در نزدیکی سوسنگرد رخ داده است. 
در طی دو هفته گذشته، ایران با سیل های شدیدی مواجه شده است که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است. بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، موجب قطع برق شده است. به گزارش مقامات ایرانی، تا کنون تعداد 57 نفر بر اثر سیل کشته شده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала