پاسخ فرمانده سپاه به انتقادات حسن روحانی

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پاسخ فرمانده سپاه به انتقادات حسن روحانی
پاسخ فرمانده سپاه به انتقادات حسن روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده سپاه ایران درباره انفجار ریل راه آهن در حومه شهر سیل زده آق قلا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر عزیز جعفری در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان آق قلا درباره انفجاری که در ریل راه‌آهن در حومه این شهر انجام شد، اظهار داشت: منطقه کل‌آباد در شهرستان آق‌قلا دچار آب‌گرفتگی بود و این کار برای سرعت بخشیدن به تخلیه آب از این منطقه انجام شد که در این امر موثر بود. این منطقه جایی بود که بیشترین فشار به مردم وارد می‌شد و تلاش ما نیز این بود که آب زودتر از این منطقه فروکش کند.

انتقاد روحانی از اقدامات سپاه در استان‌های سیل زده شمال ایران - اسپوتنیک ایران
انتقاد روحانی از اقدامات سپاه در استان‌های سیل زده شمال ایران
وی افزود: متأسفانه ورودی‌های آب با بارش‌هایی که رخ داد و برفاب‌ها افزایش یافت و با توجه به اینکه کشش آب در منطقه و لب دریا محدود است، این امکان فراهم نشد که بتوانیم زندگی مردم را از آب تخلیه کنیم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه سپاه به امر تخلیه آب کمک می‌کند، تصریح کرد: اگر بقیه دستگاه های دولتی امکانات خود را به اندازه نیروهای مردمی، بسیج، سپاه ارتش و سایر نیروهای مسلح، پای کار بیاورند؛ سریعتر این کار انجام خواهدشد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با این کارهایی که انجام می‌شود و انفجارهایی که صورت می گیرد دیگر به ما تهمت اینکه آب را از این طرف به آن طرف انتقال می دهیم، نزنند؛ چون اینجا نقطه ای است که آب باید خارج شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала