نماینده مجلس: تصویب پالرمو و CFT لکه سیاهی در کارنامه ماست

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر نماینده مجلس: تصویب پالرمو و CFT لکه سیاهی در کارنامه ماست
نماینده مجلس: تصویب پالرمو و CFT لکه سیاهی در کارنامه ماست - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تصویب کنوانسیون‌های پالرمو و CFT در مجلس را بدترین اتفاقی سال گذشته برشمرد که به عنوان لکه سیاهی در کارنامه مجلس می‌ماند.

مخالفت اکثریت اعضای مجمع تشخیص مصلحت با FATF - اسپوتنیک ایران
مخالفت اکثریت اعضای مجمع تشخیص مصلحت با FATF
به گزارش اسپوتنیک ، سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، در خصوص مهم ترین اولویت مجلس در سال 98، اظهار داشت: باتوجه به شرایط اقتصادی مردم و فشارهایی که دشمنان برای ایجاد نارضایتی مردم به کشور وارد می کنند به نظرم مهم ترین اولویت مجلس باید در سال 98 باید بازسازی اقتصادی، تغییر ساختار بودجه بندی طبق ابلاغیه مقام معظم رهبری به رئیس مجلس و پر کردن سفره های مردم باشد.
وی در ارزیابی خود نسبت به عملکرد مجلس در حوزه تقنینی و نظارتی افزود: مجلس سال 97 تلاش های زیادی در حوزه قانون گذاری انجام داد اما نتوانست به امور اساسی به نحو مطلوبی بپردازد.
وی با بیان اینکه باید در جهت اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی گام برداریم، تصریح کرد: اگرچه طرح رفع موانع تولید و طرح هایی از این قبیل تصویب شد اما در مجموع عملکرد مجلس در سال گذشته را چندان موفقیت آمیز نمی دانم.
نقوی حسینی همچنین قانون رفع موانع تولید و ارتقای نظام مالی کشور را مهم ترین قانون مصوب مجلس در سال 97 برشمرد که می تواند تا حد زیادی به حوزه اقتصادی کشور کمک کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала