واکنش نماینده ترامپ به درخواست لعنت کردن آمریکا توسط روحانی

© AFP 2023 / Andrew Caballero-Reynoldsواکنش نماینده ترامپ به درخواست لعنت کردن آمریکا توسط روحانی
واکنش نماینده ترامپ به درخواست لعنت کردن آمریکا توسط روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حسن روحانی رئیس جمهور ایران در سخنانی به دشمنی آمریکا و اسرائیل اشاره کرده و بیان داشت : « هر چه لعنت دارید بر کسی لعنت کنید که این شرایط را برای کشور به وجود آورد.»

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، برایان هوک نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران نسبت به اظهارات رئیس‌جمهور ایران در آخرین جلسه هیئت دولت در سال ۱۳۹۷ واکنش نشان داد.
«حسن روحانی» رئیس‌جمهور ایران، روز دوشنبه پس از آخرین جلسه هیئت دولت در سال ۱۳۹۷، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره شرایط کشور و اقدامات دولت سخن گفت.
رئیس جمهور ایران در بخشی از سخنان خود به مشکلات در کشور اشاره کرده و خطاب به رسانه‌های منتقد داخلی و گروه‌های سیاسی بیان داشت: «دشمن اصلی را از یاد نبریم، دیشب هم در سخنرانی گفتم هرچه لعنت دارید بر کسی لعنت کنید که این شرایط را برای کشور بوجود آورد؛ آمریکا، صهیونیسم و ارتجاع منطقه این شرایط را برای کشور به‌وجود آوردند».
برایان هوک نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در امور ایران به سخنان روحانی واکنش نشان داد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ادعا کرد: «حسن روحانی در پاسخ به اقتصاد رو به فروپاشی کشورش از ایرانی‌ها خواست که آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی را "لعنت کنند". او با توسل به نفرین و جادو دارد از پذیرش مسئولیت مشکلاتی که خودش درست کرده، شانه خالی می‌کند. ایرانی‌ها به (ایجاد) شغل علاقه دارند نه نفرین».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала