جلوگیری سپاه از صید ترال در خلیج فارس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / جلوگیری سپاه از صید ترال در خلیج فارس
جلوگیری سپاه از صید ترال در خلیج فارس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ایران درباره صید ترال در خلیج فارس هشدار داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از افکارنیوز، سرهنگ عباس غلامشاهی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ایران درباره صید ترال در خلیج فارس هشدار داد و گفت: نباید در خلیج‌فارس صید ترال انجام شود و کشتی‌های مربوط باید برای انجام این کار به دریاهای دور بروند، ما با همه توان ورود خواهیم کرد، جلوی صید ترال را خواهیم گرفت و روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت تکلیف و مأموریت انقلابی که در حفظ منافع مردم و نظام مقدس اسلامی دارد در همه عرصه‌ها خصوصاً در دریا ورود می‌کند.

سرهنگ غلامشاهی گفت: اخیراً به جهت تغییراتی که در وضعیت معیشت مردم به وجود آمده و موجب گلایه‌مندی آنان از وضع صید و صیادی شده، نیروی دریایی سپاه به این امر یعنی صید ترال که صید مضری برای زیست دریایی و آبزیان و صیادان است ورود کرده است.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما اعتقاد داریم نباید در خلیج‌فارس صید ترال انجام شود و کشتی‌های مربوط باید برای انجام این کار به دریاهای دور بروند، افزود: ما با همه توان ورود خواهیم کرد، جلوی صید ترال را خواهیم گرفت و روی این موضوع پافشاری خواهیم کرد.

سرهنگ غلامشاهی تصریح کرد: از زمانی که نیروی دریایی سپاه انقلاب اسلامی به این مسئله ورود کرده مقدار صید ترال بسیار کاهش یافته است مردم و حتی مسئولین پیام‌های تشکر خود را به نیروی دریایی سپاه و سردار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه می‌رسانند.

وی در پایان گفت: ما مکلف هستیم از منافع مردم و منافع ملی حراست کنیم تا مردم که صاحب اصلی نظام هستند بتوانند از مواهب دریا و ساحل استفاده کرده و رزق و روزی خود را به دست آورند؛ ما نیز به رضایت مردم و منافع ملی احترام گذاشته و این کار را ادامه خواهیم داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала