کاهش قیمت خودرو در ایران

© Photo / Thomas Jaehnelکاهش قیمت خودرو در ایران
کاهش قیمت خودرو در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران اتومبیل گفت: به دلیل خرید برخی افراد عادی به بهانه گرانتر شدن آن در آینده شده، شاهد کاهش قیمت خودرو هستیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری ایلنا، رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌ داران اتومبیل بیان داشت: فروکش کردن هیجانات که باعث شده بود یک سری از افراد عادی وارد بازار شوند و اقدام به خرید خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آینده کنند باعث شده که اکنون تقاضایی در بازار نباشد و شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.
سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌ داران اتومبیل خصوص وضعیت بازار خودرو خاطر نشان کرد: اصلا وضعیت خوبی در بازار نداریم و رکود کامل حاکم شده است با توجه به فروکش کردن هیجانات و افزایش عرضه نسبت به تقاضا شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو هستیم.
موتمنی افزود: اکنون عرضه خودرو نسبت به ماه قبل بیشتر شده است و پیش‌بینی می‌شود ماه آینده نیز این افزایش ادامه پیدا کند. فروکش کردن هیجانات که باعث شده بود یک سری از افراد عادی وارد بازار شوند و اقدام به خرید خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آینده کنند باعث شده که اکنون تقاضایی در بازار نباشد و شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم ما بارها اعلام کردیم که اگر خودروسازها تولیدات خود را به بازار عرضه کنند قیمت خودرو این‌قدر افزایش پیدا نمی‌کند.
وی تاکید کرد: قیمت خودروی پراید هیچ موقع 50 میلیون نبوده است و این رفتارهای هیجانی باعث شد که به این قیمت برسیم و اکنون باید منتظر این باشیم که در سال آینده قیمت‌ها کاهش پیدا کند و کسانی که به هوای گران‌تر شدن خودرو و سودهای چندمیلیونی اقدام به ثبت‌نام و یا خرید کرده‌اند با ضرر مواجه شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала