آیا احمدی نژاد به آرزوی خود خواهد رسید

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آیا احمدی نژاد به آرزوی خود خواهد رسید
آیا احمدی نژاد به آرزوی خود خواهد رسید - اسپوتنیک ایران
اشتراک
عضو مجلس خبرگان ایران درباره آرزوی احمدی نژاد مطالبی را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دنیای اقتصاد، سیدهاشم بطحائی گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری ایران به امیدها و آرزوهای احمدی‌نژاد برای بازگشت به عرصه ریاست‌جمهوری پرداخت و گفت: از قدیم گفتند آرزو بر جوانان عیب نیست چه رسد به احمدی‌نژاد که پیر است. در مجموع نفس امّاره همواره انسان را تحریک می‌کند که از این حرف‌ها بزند اما خود فرد باید بسنجد و تصمیم بگیرد.

وی با اشاره یک مَثَل قدیمی که می‌گوید «هر کسی را از طریق هم‌نشینانش و رفقایش بشناس!» گفت: مردم با زوایای شخصیت احمدی‌نژاد آشنا شدند و او دیگر محلی از اعراب ندارد بنابراین بی‌خود تلاش می‌کند تا دوباره مطرح شود.

وی افزود: با حرف‌ها، تحریکات و تقرب‌هایی که داشته بعید می‌دانم که تأیید صلاحیت شود. چون در این مدت خیلی موج‌سواری و به همه هم تعرض کرد بنابراین اگر احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری تأیید شود، مویّد زیر سوال می‌رود. احمدی‌نژاد باید به پرونده خود نگاه کند، سوابق کاری خود را ورق بزند و ببیند که چه خرابکاری‌هایی را مرتکب شده است. با در نظر گرفتن این مسائل او واقعاً باید بررسی انجام دهد و ببیند زمینه دارد که دوباره به صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری بیاید؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала