اعلام جزئیات پرداخت "عیدی" مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در ایران

© Photo / Soheil Ghanbarzadeh اعلام جزئیات پرداخت "عیدی" مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در ایران
اعلام جزئیات پرداخت عیدی مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت عیدی ۵۰ درصد از بازنشستگان این سازمان در روز اول اسفند خبر داد و گفت: عیدی مابقی بازنشستگان نیز طی روزهای آینده و براساس برنامه زمان بندی شده پرداخت می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، یونس کریم نژاد اظهارکرد: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ح — خ — د — ذ — ر — س — ش — ط — ظ — ع — غ — ف- ق — ک — گ — ل — م — ن — و — ه — ی" آغاز می شود، در اولین روز اسفند پرداخت شد.
وی ادامه داد: عیدی بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ج — ز — ژ — ص — ض " شروع می شود نیز در روز دوم اسفند ماه پرداخت می‌شود.
کریم نژاد افزود: بازنشستگانی که مستمری خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند و نام خانوادگی آنها با حروف " ب — پ — ت — ث — چ " شروع می‌شود نیز عیدی خود را در روز 4 اسفند دریافت می‌کنند.
مدیرکل امور مالی سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگانی که مستمری خود را از سایر بانک‌ها دریافت می‌کنند نیز در روز 5 اسفند عیدی دریافت می‌کنند. بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با حرف " الف" شروع می‌شود و همچنین بازنشستگانی که پرونده مستمری آنها در شعب تا 2000 نفر قرار دارد، عیدی خود را در روز 6 و 7 اسفند دریافت خواهند کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала