درخواست لاریجانی از پاکستان برای پاسخگویی به حمله تروریستی زاهدان

© AP Photo / Vahid Salemiدرخواست لاریجانی از پاکستان برای پاسخگویی به حمله تروریستی زاهدان
درخواست لاریجانی از پاکستان برای پاسخگویی به حمله تروریستی زاهدان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس ایران با محکوم کردن حادثه تروریستی زاهدان بیان داشت: دولت پاکستان باید پاسخگوی اقدام تروریستی زاهدان باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران ، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس، در نطق پیش از دستور خود حادثه تروریستی زاهدان که منجر به شهادت 27 تن از نیروهای سپاه پاسدارن شد را محکوم کرده و بیان داشت: شهادت برادران مجاهد سپاه در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان، ملت ایران را داغدار کرد که به خانواده‌های آنها تسلیت عرض می‌کنم.
وی خاطر نشان کرد که وزارت امور خارجه و دستگاه امنیتی باید حادثه تروریستی زاهدان را با جدیت پیگیری و رسیدگی نمایند و افزود: دولت پاکستان، باید پاسخگوی این اقدام باشد که از سرزمین این کشور گروه تروریستی، حادثه سیستان و بلوچستان طراحی‌های خود را انجام و به آن عمل کرده است.
رئیس مجلس تصریح کرد: در این مقطع پاکستان نمی‌تواند غیرمسئولانه عمل کند و با تمام احترامی که برای دولت همسایه پاکستان قائل هستیم، اینگونه رفتارها سطح همکاری دو کشور را به شدت مخدوش می‌کند.
لاریجانی با اشاره به اینکه کنفرانس سبک ورشو نشانگر دست خالی بودن آمریکا و اسرائیل است ، تأکید کرد: نتیجه این همه سروصدا چند سخنرانی تکراری و بی‌محتوا بود که نشان داد آمریکا ملعبه دست یک گروهک تروریست قرار گرفته و با تخیلات در صحنه دیپلماسی ظاهر شده است، بیش از آنکه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای ایران فضاسازی کنند، خود را در قلمرو بین‌المللی نفله و بی‌مقدار کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала