انتقاد نماینده مجلس به افزایش 20 درصدی حقوق در ایران

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRIانتقاد نماینده مجلس به افزایش 20 درصدی حقوق در ایران
انتقاد نماینده مجلس به افزایش 20 درصدی حقوق در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از نمایندگان مجلس ایران افزایش 20 درصدی حقوق کارگران و کارمندان در ایران کشور را ناعادلانه توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ایران  با انتقاد از تصمیم کمیسیون تلفیق برای افزایش 20 درصدی حقوق و دستمزدها در سال 98، گفت: این میزان افزایش حقوق ناعادلانه است و فاصله طبقاتی اقشار ضعیف با پردرآمدها را بیشتر می‌کند.

وی در اینباره گفت: افزایش 20 درصدی فله‌ای و بی ضابطه حقوق و دستمزد در سال آینده موجب می‌شود تا آن دسته از حقوق‌بگیرانی که حقوق‌های بالاتری دارند، با‌لطبع از افزایش حقوق بیشتری نیز برخودار شودند که این مسئله به هیچ‌وجه عادلانه نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ایران با بیان اینکه در بررسی لایحه بودجه 98 در مجلس در میزان چگونگی افزایش حقوق‌ها و دستمزد در سال آینده تجدیدنظر خواهد شد، افزود: پیشنهادات متعددی درباره میزان و چگونگی افزایش حقوق و دستمزدها در سال آینده از سوی نمایندگان مطرح است که در حین بررسی بودجه به آنها پرداخته خواهد شد.

نماینده مردم شاهین‌دژ در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: به طور قطع نمایندگان مجلس با افزایش حقوق‌ها و دستمزد در سال آیندم مخالف نیستند، اما این در شرایطی باید صورت گیرد که موجب ناعدالتی نشود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала