نمایش "اقتدار هوایی ایران" + تصاویر

© AP Photo / U.S. Navyنمایش "اقتدار هوایی ایران" + تصاویر
نمایش اقتدار هوایی ایران  + تصاویر - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نمایشگاه اقتدار هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در رمپ پروازی پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان برپا شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران در حوزه پدافند هوایی و تجهیزات ساخته شده به دست جوانان دانشمند این کشور در نمایشگاه اقتدار هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرضه شده است.
پرواز هواپیماهای شکاری، پاراموتور و انجام رزمایش‌هایی میدانی از جمله برنامه‌های این نمایشگاه است.
فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی درباره برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پدافند و نیروی هوایی ارتش در رمپ پروازی پایگاه هشتم شکاری برپا شده و آخرین دستاوردهای ارتش از جمله نیروی هوایی، قرارگاه پدافند هوایی و نیروی زمینی به نمایش گذاشته شده است.
امیر حدادی سامانی با اشاره به تغییرات نمایشگاه در سطوح و نیروها، افزود: تجهیزاتی که در طول چند سال اخیر توسط جوانان این کشور ساخته شده و مورد استفاده عملیاتی قرار گرفته است در این نمایشگاه به معرض نمایش عموم گذاشته شده است. 
وی با اشاره به توان ایران برای مقابله با دشمن بیان کرد: تمام تجهیزات ما قابلیت این را دارند که در مقابل تهدیدات دشمن از جمله جنگ الکترونیک مقابله کنند.

 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала