انتقاد شخصیت اصلاح طلب ایرانی از دولت روحانی

© AP Photo / Vahid Salemiانتقاد شخصیت اصلاح طلب ایرانی از دولت روحانی
انتقاد شخصیت اصلاح طلب ایرانی از دولت روحانی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی ایران ضمن انتقاد از دولت حسن روحانی و وزرای اصلاح طلب عضو آن اظهار داشت آنها باید به وعده هایی که به مردم داده اند، عمل کنند.

واکنش رئیس دفتر روحانی به منتقدان دولت ایران - اسپوتنیک ایران
واکنش رئیس دفتر روحانی به منتقدان دولت ایران
به گزارش اسپوتنیک، محمدرضا عارف در دومین کنگره سراسری حزب "مجمع فرهنگیان ایران اسلامی" گفت ما از دولت و به‌ویژه از وزرای اصلاح‌طلب و مدیرانی که با برچسب و عقبه اصلاح‌طلبی وارد دولت شدند، انتقاد داریم. این افراد باید خود را موظف به پیاده‌سازی وعده‌هایی بدانند که مردم برای تحقق آنها به ما رأی دادند.
وی با انتقاد از عملکرد شورای‌های شهر برخی کلان‌شهرها که در اختیار اصلاح‌طلبان است، گفت: شوراهای شهر نباید درگیر مسائل سیاسی شوند، مردم از شوراها انتظار عملکرد اجرایی دارند.
عارف یادآور شد: باید در ادامه راه، شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تقویت شود، البته جمع‌بندی دوستان درباره عملکرد شورا این بوده که ما باید در بخش نظارت و تعامل با نهادهایی که در ایجاد و خلق آنها سهیم بودیم، بهتر عمل می‌کردیم.
وی گفت: وزرا باید به تعهدات و قول‌های خود عمل کنند زیرا به مردم قول داده‌اند، ما به آقای بطحائی گفتیم "اگر موضع شما تهاجمی است وارد دولت شوید، اگر می‌خواهید با ادب و فرهنگ پیش بروید، جواب نمی‌دهد"، بحث بعدی ما حقوق معلمان است که باید به آن رسیدگی شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала