سلب اجازه تماس خبرنگار پرس تی وی با خانواده

© AP Photo / Press TVسلب اجازه تماس خبرنگار پرس تی وی با خانواده
سلب اجازه تماس خبرنگار پرس تی وی با خانواده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دومین جلسه دادگاه در آمریکا برای پیگیری پرونده ی مرضیه هاشمی، خبرنگار پرس تی وی که در ایالات متحده بازداشت شده است، برگزار شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، مرضیه هاشمی خبرنگار و مجری شبکه تلویزیونی پرس.تی.وی همچنان در بازداشت عوامل اف.بی.آی در آمریکا قرار دارد.این در حالی است که هیچ منبعی درباره روند بررسی پرونده وی اطلاعات دقیقی نداده و شرایط کنونی برای خانواده مرضیه هاشمی دشوار است.
مرضیه هاشمی در تماس تلفنی که با دخترش سارا داشته گفته که اطلاعی در خصوص تصمیم مربوط به آزادی خود ندارد. فرزندان هاشمی گفته‌اند که وی برخلاف حق قانونی همه زندانیان، نمی‌تواند با خانواده‌اش به صورت تلفنی هم صحبت کند و مسئولین زندان اجازه این کار را به وی نمی دهند.

آیا امریکا می خواهد از مرضیه هاشمی برای «چانه‌زنی» با ایران استفاده کند؟ - اسپوتنیک ایران
آیا امریکا می خواهد از مرضیه هاشمی برای «چانه‌زنی» با ایران استفاده کند؟

مجری، خبرنگار و مستندساز آمریکایی الاصل شبکه‌ پرس‌تی‌وی روز یکشنبه 13 ژانویه بدون ارائه دلیل در فرودگاه «سنت لوئیس» این کشور بازداشت و به یک بازداشتگاه پلیس فدرال آمریکا «اف‌ بی‌ آی» در واشنگتن دی‌سی منتقل شد. او برای دیدار با خانواده‌‌اش به آمریکا سفر کرده بود و بازداشت غیرقانونی‌اش به نهمین روز خود رسیده است.
روز گذشته، جمعی از دوستان و خانواده مرضیه هاشمی پیامی، بر لزوم آزادی هرچه سریع‌تر این مجری، خبرنگار و مستندساز شبکه پرس‌تی‌وی از زندان که چند روز قبل توسط پلیس آمریکا بازداشت شده بود، تأکید کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала