دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران سوژه رسانه های دنیای فوتبال

© AP Photoدروازه بان تیم ملی فوتبال ایران سوژه رسانه های دنیای فوتبال
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران سوژه رسانه های دنیای فوتبال - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پرتاب های بلند دروازبان تیم ملی فوتبال ایران بسیاری از رسانه های دنیای فوتبال را به واکنش واداشت.

به گزارش اسپوتنیک، علیرضا بیرانوند، دروازبان تیم ملی فوتبال ایران با پرتاب هایی بلند دست خود که در بازی ایران و عراق در چارچوب مسابقات جام ملتهای آسیا انجام داد، توجه بسیاری از رسانه های دنیای فوتبال را به خود جلب کرد.

در جالبترین واکنش، صفحه توئیتر رسمی Goal با انتشار لحظه پرتاب توپ توسط علیرضا بیرانوند در دیدار با عراق، دروازبانان تیم‌های لیورپول، منچسترسیتی و منچستریونایتد را به چالش پرتاب دست دعوت کرد.

به نقل از ایسنا؛ روزنامه dnevnik چاپ کرواسی نوشت: پرتاب دست 70 متری علیرضا بیرانوند در بازی با عراق از نکات جالب بازی‌های جام ملت‌های آسیا بود که برای بازیکن ایران موقعیت گل ایجاد می‌کرد. او در تیم پرسپولیس در 92 دیداری که به میدان رفته است، توانسته 54 بار دروازه تیمش را بسته نگه دارد. حضور در فینال لیگ قهرمانان مهمترین دستاورد او در این تیم بود. بیرانوند در تیم ملی ایران نیز همواره عملکرد خوبی داشته است و توانسته بارها توانمندی‌ها و آمادگی بالای خود را به رخ بکشد.

دیلی‌میل، سان و ناسیونال نیز از جمله دیگر سایت‌هایی بودند که به بازتاب این حرکت جالب دروازه‌بان ایران پرداختند و حضور او را در حملات تیمش با ادرسون دروازه‌بان منچسترسیتی مقایسه کردند.

همچنین صفحات مختلفی در توئیتر به بازتاب این پرتاب دست‌ منحصر به‌فرد علیرضا بیرانوند در بازی ایران و عراق پرداختند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала