پیش ‎بینی افزایش قیمت بنزین در ایران

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر پیش ‎بینی افزایش قیمت بنزین در ایران
پیش ‎بینی افزایش قیمت بنزین در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد عرضه و فروش بنزین و گازوئیل در مناطق مرزی بالاتر از ۱۰۰۰ تومان در بودجه ۹۸ پیش بینی شده تا ۱۱ هزار میلیارد تومان درامد با فروش ۱۵ میلیون لیتر عاید کشور شود.

 

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، جهان بخش محبی نیا گفت: در بررسی منابع درآمدی دولت در لایحه بودجه ؛ منابع دولت از بخش مالیات، فروش نفت و اوراق مالی، جرایم و سایر درامدها بررسی شده است. سه منبع درامدی جدید برای دولت تعریف شده است که یکی از آن عرضه و فروش بنزین و گازوئیل در مناطق مرزی بالاتر از 1000 تومان است که بتواند پاسخگوی بخشی از قاچاق و درامدی برای دولت بدست آید. از محل فروش بنزین پیش بینی شده که 11 هزار میلیارد تومان درامد با فروش 15 میلیون لیتر عاید کشور شود. منبع دیگر درامدی نیز مربوط به عدم پرداخت محکومیت های مالیاتی در سازمان تعزیرات است که نیروی انتظامی برای ورود به این بخش اعلام آمادگی کرده است که نزدیک به 2 هزار میلیارد تومان از سقف محکومیت ها بدست خواهد آمد که در مجموع 14 هزار میلیارد تومان منابع جدید درامدی در کمیسیون تعریف و تصویب شده است.
او درباره پایداری منابع نیز گفت: عملکرد درامدها در سال 97 خوب بوده و می توان گفت، پایداری منابع در سال 98 نیز خوب خواهد بود. منابع پایایی درامدی از محل واگذاری تملک سرمایه ها نیز پیش بینی شده و در سال آینده نگرانی هایی از نظر پایداری منابع نخواهد بود.
او گفت: 15 روز دیگر لازم است تا گزارش بودجه از کمیسیون تلفیق به هیئت رئیسه مجلس اعلام شود تا در صحن علنی مجلس شاهد تجلی نیازهای واقعی ملت توسط نمایندگان همچنین شاهد اصلاحات و پیشنهاداتی باشیم تا چارچوب نظام مالی کشور را با اتقان تحویل دولت دهیم.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала