موضع گیری جدید پیرامون فتنه 98

© Sputnik / Владимир Федоренко /  مراجعه به بانک تصاویر موضع گیری جدید پیرامون فتنه 98
موضع گیری جدید پیرامون فتنه 98 - اسپوتنیک ایران
اشتراک
علیرضا رحیمی، نماینده مجلس ایران به بیان موضع درباره فتنه 98 پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، علیرضا رحیمی، عضو هئیت رییسه مجلس ایران گفت: کسانی که از فتنه 98 سخن می‌گویند مشخصا آن را به تحرکات انتخابات 98 ربط دادند که این اظهارات استفاده نابجا از بیانات رهبری و ایجاد دغدغه ونگرانی برای مردم است. آن هم در شرایطی که باید مقامات و افراد از تربیون‌ها برای تقویت همبستگی ملی و وجود نگاه واقع بیانه به آینده و نه نگاه بدبینانه استفاده کنند.

وی در ادامه بر این نکته تاکید کرد که اگر بخواهیم با نگاه بدبینانه وقایع را نگاه کنیم نتیجه آن حرکت جامعه به سمت آشفتگی و اغتشاش است که این خلاف ذات استفاده از تربیون‌های رسمی است. مهم امنیت ملی در کشور ما است.

وی با اشاره به هشدار رهبر ایران نسبت به دشمنی غرب گفت: ایشان گفتند مردم مراقب خطرات بین المللی و وضعیت کشور باشند تا مورد سوءاستفاده دشمنان خارجی قرار نگیرند. نگاه رهبری هشداری برای ملت بود که نباید آن را با انتخابات 98 و نگاه بدبیانه تفرقه افکنانه و شکست هم بستگی ملی نگریست.

وی در پایان گفت: به نظر می‌رسد دادستان کل کشور باید به این موضوع ورود پیدا کنند؛ چون ایجاد نگرانی و نگاه بدبیانه آن هم از تربیون‌های رسمی کشور درست نیست و باید مورد پیگیری و تحقیق قوه قضاییه قرار گیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала