جزییات سهمیه بندی بنزین ایران در سال آینده

© Sputnik / Valeriy Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر جزییات سهمیه بندی بنزین ایران در سال آینده
جزییات سهمیه بندی بنزین ایران در سال آینده - اسپوتنیک ایران
اشتراک
برنامه پیشنهادی مجلس برای سهمیه بندی بنزین در سال آینده.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم،سنیم نوشت: هدایت‌الله خادمی، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: در جلسه ای که برگزار شد پیشنهادات مختلف اعضای کمیسیون در بخش انرژی در بودجه سال 98 در کارگروه ویژه کمیسیون بررسی شد.

وی با بیان اینکه یکی از پیشنهادات نمایندگان درباره سهم صندوق توسعه ملی از فروش نفت بود، افزود: نمایندگان پیشنهاد کردند که درآمد ناشی از فروش نفت در بودجه سال 98 حذف و تمامی این درآمد به صندوق توسعه ملی واریز شود تا این درآمد صرف پروژه‌های عمرانی، تولید و همچنین ایجاد اشتغال شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد:البته برای حذف درآمد نفت از بودجه باید منابعی جایگزین آن شود که حذف معافیت‌های مالیاتی برخی از دستگاه‌ها و اصلاح سیستم اخذ مالیات و غیره را از جمله راهکارهای برای تامین منابع جایگزین نفت در بودجه مجلس مطرح شد.

خادمی با بیان اینکه در این جلسه بحثی درباره افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال 98 نشد، اظهار داشت: پیشنهاد اعضای کمیسیون درباره سهمیه‌بندی بنزین در سال آینده بود که بر این اساس بنزین به جای اینکه به خودروها تعلق بگیرد به افراد تعلق می‌گیرد که این پیشنهاد نیز در حال ارزیابی و بررسی است.

نماینده مردم ایذه در مجلس عنوان کرد: هر 2 این پیشنهادات پس از تصویب در کمیسیون انرژی به کمیسیون تلفیق ارائه می‌شود که در صورت موافقت این کمیسیون باید به تصویب نمایندگان در صحن علنی مجلس نیز برسید.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала