مجوز تاسیس بانک ایرانی در هند صادر شد

© AFP 2023 / INDRANIL MUKHERJEEمجوز تاسیس بانک ایرانی در هند صادر شد
مجوز تاسیس بانک ایرانی در هند صادر شد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر حمل و نقل هند با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران دیدار داشت و اعلام که چابهار می تواند کارکرد کامل خود را آغاز نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم ، نیتین گادکاری وزیر حمل و نقل هند بعد از ملاقات با وزیر خارجه ایران ، بیان داشت: دیدار خوبی داشتیم در خصوص بندر چابهار، تسهیلات مالی آماده است. البته مشکلات دیگری وجود دارند اما ما مشکلات را حل می کنیم.
وزیر حمل و نقل هند خاطر نشان کرد: دولت هند به بانک ایرانی مجوز داده تا شعبه ای طی سه ماه در بمبئی تاسیس شود تا تبادل مالی راحت تری صورت گیرد.
وی تاکید کرد: آقای ظریف پیشنهادات زیادی برای آینده ارایه کرد آنها فولاد، موتورهای لوکوموتیو نیاز دارند. من هم پیشنهادات خود را به ایشان دادم.دیدار ما خیلی مفید بود و خیلی از موضوعات را حل خواهد کرد.
گادکاری افزود: مطمئن هستم در گذر زمان ما دستاوردهایی خواهیم داشت و بندر چابهار که برای ما خیلی مهم است و ما بر روی این موضوع به طور جدی کار می کنیم.
وزیر حمل و نقل هند خاتمه داد: طرف ایرانی برخی از مشکلاتی که وجود دارد را حل خواهد کرد و از طرف ما هم فرایند در حال اجرا است، من مطمئن هستم که ما در جایگاهی هستیم که چابهار کارکرد کامل خود را هر چه زودتر آغاز کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала