برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی در مرز پاکستان چه باید کرد؟

© AP Photo / Matiullah Achakzaiبرای آزادی مرزبانان ایرانی در پاکستان چه باید کرد؟
برای آزادی مرزبانان ایرانی در پاکستان چه باید کرد؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
تذکرات و پیشنهادات لازم از طرف ایران به مقامات پاکستانی و دستگاه هایی که امنیت مرزها را برعهده دارند، مطرح شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایلنا، علیم یارمحمدی،نماینده مردم زاهدان در مجلس درخصوص تلاش‌ها برای آزادی مرزبانان ربوده شده در مرز میرجاوه اطلاع داد: تلاش‌هایی از سوی دو دولت انجام می‌شود. دولت ایران و پاکستان تلاش‌هایی را صورت می‌دهند که قول داده بودند اقدامی جهت آزادی مرزبانان در اسرع وقت انجام شود.
وی خاطر نشان کرد: می‌دانم که دستگاه‌ها به جد این موضوع را پیگیری می‌کنند اما زمان آن مشخص نیست. دستگاه‌‌های داخلی خودمان ازجمله وزارت امور خارجه، کمیسیون‌های مجلس و… بیشتر از ما به دنبال حل این قضیه هستند.
یارمحمدی گفت: تذکرات لازم از طریق همتایان داخلی به همتایان خارجی صورت گرفته و دستگاه‌هایی که امنیت مرزها را بر عهده گرفته‌اند موارد لازم در این باره را مطرح کرده‌اند.
وی افزود: به آن‌ها گفته شده در این موارد که بار اول هم نیست اگر همکاری می‌کنید و برایتان مقدور است که سریعا اقدام کنید اما اگر می‌خواهید که روشی مشترک داشته باشیم این هم راهکاری است که اگر به ما اجازه دهید ما هم می‌آییم کار خود را انجام می‌دهیم تا اتفاقی برای عزیزان مرزبان ما نیافتد اما آن‌ها خودشان گفته اند که ما خودمان این کار را دنبال می‌کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала