اعلام تعداد مفسدان اقتصادی دستگیر شده در ایران

© Flickr / Rafael Roblesاعلام تعداد مفسدان اقتصادی دستگیر شده در ایران
اعلام تعداد مفسدان اقتصادی دستگیر شده در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده نیروی انتظامی ایران تعداد مفسدان اقتصادی دستگیر شده در کشور را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، سردار حسین اشتری با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با مفاسد اقتصادی گفت: ۶۰ نفر از مفسدان اصلی اقتصادی دستگیر و به مراجع قانونی تحویل داده شدند.وی تصریح کرد: در این حوزه در چند ماه اخیر اقدامات خوبی انجام و تعدادی از افراد موثر در این حوزه شناسایی شده و با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تعداد دستگیری مفسدان اقتصادی حدود 60 نفر هستند که از عاملان اصلی در این حوزه بودند، بیان کرد: بنا به درخواست مسئولان مربوطه و درخواست دستگاه قضایی هنوز برخورد با این‌گونه افراد ادامه دارد.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی براساس قانون با هر گروهی و فردی که مخل نظم و امنیت در حوزه‌های مختلف اعم از حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و غیره باشد وظیفه خود را انجام می‌دهد و در این حوزه موفقیت‌های خوبی را کسب کرده است.
سردار اشتری خاطر نشان کرد: امیدواریم دستگاه محترم قضایی نتیجه اقدامات و محاکمات این افراد را به اطلاع مردم برسانند تا باعث دلگرمی مردم باشد.
ادآور می شود اخیراً مبارزه با اخلال گران اقتصادی در ایران شدت پیدا کرده است. تعدادی از اخلال گران اقتصادی بازداشت و دو نفر از آنها اعدام شده اند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала