پیام تسلیت جعفری در پی درگذشت فرمانده قرارگاه ثامن الائمه

© AFP 2023 / ATTA KENAREپیام تسلیت جعفری در پی درگذشت فرمانده قرارگاه ثامن الائمه
پیام تسلیت جعفری در پی درگذشت فرمانده قرارگاه ثامن الائمه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
فرمانده کل سپاه پاسداران ایران با انتشار پیامی درگذشت سردار منصوری فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه را تسلیت گفت.

به گزارش اسپوتنیک، سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران ایران با انتشار پیامی در گذشت سردار قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه ثامن‌الائمه نیروی زمینی سپاه را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت فرمانده سپاه خطاب به خانواده قدرت الله منصوری آمده:

خبر درگذشت سردار شجاع و سرافراز قدرت الله منصوری واصل و موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.
درود خدا بر آن جانباز و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های نور و پس از آن در سنگرهای گوناگون از جمله فرماندهی قرارگاه ثامن الائمه (ع) سپری و هماره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام نیز با ردای مقدس جانبازی دوران مجاهدت و با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به دیدار حضرت حق شتافت.
باشد که حضرت حق آن سردار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به پاس این خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند. إن شاء الله
اینجانب فقدان آن فرمانده عزیز و مخلص را به خانواده معزز، مردم انقلابی و ولایتمدار استان های خراسان، بستگان و نیز همه همرزمان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از قادر متعال برای آن فقید سعید علو درجات و همنشینی با شهدا، صلحا و صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت مسئلت می‌نمایم.
به یقین مردم شریف، بصیر و شهید پرور استان خراسان با حضور انقلابی خود در تشییع و تجلیل از این مجاهد فی سبیل الله بار دیگر یاد بزرگ مردان و فرماندهان شهید و دلیر آن خطه همچون کاوه، برونسی، شوشتری و دیگر شهدای والامقام را گرامی خواهند داشت.
سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

براساس اطلاعیه روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران ایران، سردار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه ثامن الائمه صبح روز یکشنبه 25 آذر، حین بررسی و تنظیف سلاح انفرادی خود از ناحیه سر دچار سانحه شد و درگذشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала