اعتصاب و عدم حضور نمایندگان اصفهان در مجلس

© AFP 2023 / BEHROUZ MEHRI اعتصاب و عدم حضور نمایندگان اصفهان در مجلس
اعتصاب و عدم حضور نمایندگان اصفهان در مجلس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
۱۸ نفر از نمایندگان اصفهان در پی استعفای خود در جلسه علنی روز یکشنبه حاضر نشدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، جواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی، در این خصوص بیان داشت: نامه استعفای نمایندگان این استان در روز چهارشنبه هفته گذشته (14 آذر)به هیئت‌رئیسه پارلمان ارائه شده است.
وی خاطر نشان کرد: دولت در بودجه سال 98 که آن را تهیه و تنظیم کرده است، پروژه‌های آب‌رسانی به استان اصفهان را حذف کرده است که ما 18 نماینده استان اصفهان نیز در نامه‌ای به هیئت‌رئیسه مجلس و در اعتراض به این تصمیم دولت، استعفای خود را اعلام کردیم.
این نماینده افزود: براساس تصمیم و استعفای نمایندگان استان اصفهان، هیچ‌کدام از آنها در جلسه علنی امروز مجلس حضور نیافته‌اند و تا حل نشدن این مشکل، روند ادامه دارد.
حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز بیان داشت: مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز یکشنبه 25 آذر 97 در اعتراض به عدم تامین آب شرب 5 میلیون شهروند اصفهانی توسط دولت در اقدامی اعتراض آمیز به جای حضور در مجلس در دفتر آیت‌الله طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در اصفهان تجمع کردند.
وی تاکید کرد: این تجمع اعتراض آمیز ما به خاطر عدم تامین آب شرب 5 میلیون شهروند اصفهانی و آب زاینده رود در این رابطه است که آب پشت سد نسبت به آذر ماه سال گذشته نه تنها افزایش نیافته بلکه کاهش نیز داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала